کد خبر : 1843103 | 19 شهریور 1401 ساعت 22:51 | 37.5K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره بایرن به بارسلونا خواهد رسید

جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ، به دیدار حساس این تیم مقابل بارسلونا خواهد رسید.

ستاره بایرن به بارسلونا خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه نتایج نه چندان خوب خود در بوندسلیگا امروز در خانه با نتیجه 2-2 برابر اشتوتگارت متوقف شده و بعد از کسب سومین تساوی متوالی در لیگ، دو امتیاز حساس دیگر را نیز از دست داد. جمال موسیالا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، در نیمه دوم و دقیقه 60 روی پاس نصیر مزروعی در محوطه جریمه اشتوتگارت صاحب توپ شده و با یک ضربه فنی و دقیق به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. البته گل برتری این ستاره تکنیکی چندان اثربخش نبود و دروازه بایرن مونیخ در دقیقه 90 و روی یک ضربه پنالتی باز شد تا دو امتیاز مهم این مسابقه از دست برود.

اما جمال موسیالا در ادامه کمی احساس درد داشته و بالاخره در دقیقه 84 جای خود را به لروی سانه داد. ابتدا هواداران بایرن مونیخ نگران بودند که آسیب دیدگی جمال موسیالا جدی باشد و این مهره ارزشمند دیدار حساس سه شنبه شب در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا در مونیخ را از دست دهد. اما خود موسیالا هنگام رفتن به سمت رختکن مدعی شد شرایط خوبی ندارد و مصدومیتش نگران کننده نیست. بدین ترتیب یولیان ناگلزمان در بازی برابر بارسلونا جمال موسیالا را در اختیار خواهد داشت.

جمال موسیالا در پایان این دیدار و در واکنش کوتاه به خبرنگاران گفت: دچار هیچ مصدومیتی نشده ام و در حال حاضر همه چیز برایم کاملا خوب است.

1743871

دیدگاه‌ها