کد خبر : 1843134 | 20 شهریور 1401 ساعت 01:16 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

سمپدوریا 1-2 میلان: روسونری 10 نفره هم می‌برد

میلان در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 سمپدوریا را شکست بدهد.

سمپدوریا 1-2 میلان: روسونری 10 نفره هم می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار تقریبا یک نیمه کامل با یک بازیکن کمتر بازی کردند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این بازی برسند. 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی یک ضدحمله این رافائل لیائو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را الکس فراری دفع کرد.
دو دقیقه بعد، نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت خطرناکش را روی دروازه میلان ایجاد کند اما ضربه والی مهدی لریس را پی‌یر کالولو برگشت داد و توماس رینکون هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 6 این میلان بود که به گل اول بازی رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که توپ با پاس رافائل لیائو به جونیور مسیاس رسید و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

1743923

بعد از این گل این بازیکنان سمپدوریا بودند که پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 11 به گل برسند اما ضربه فیلیپ یوریچیچ به تیر دروازه میلان برخورد کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 24 این چارلز دی کتلائر بود که گل دوم میلان را به ثمر رساند اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
در ادامه این میلانی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 39، این سمپدوریا بود که می‌توانست به گل تساوی برسد ولی ضربه سر رینکون به شکل خطرناکی از کنار دروازه مایک مانیان به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی حرکت خوب تئو هرناندز، این الیویه ژیرو بود که می‌توانست برتری میلان را دو برابر کند اما واکنش خوب امیل آدِرو، دروازه سمپدوریا را بسته نگه داشت.
در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید. 

تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم سپری شده بود که میلان 10 نفره شد. رافائل لیائو که یک کارت زرد داشت، در تلاش برای زدن قیچی برگردان با پا به سر بازیکن حریف کوبید و داور هم با دادن کارت زرد دوم او را از بازی اخراج کرد.
علی رغم یک یار کمتر، باز هم این بازیکنان میلان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 53، ارسال تونالی یک موقعیت نصیب جونیور مسیاس کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
درحالی‌که میلانی‌ها تلاش می‌کردند به گل دوم برسند، این تیم میزبان بود که در دقیقه 57 به گل تساوی رسید. روی ارسال تومازو آگلو بود که یوریچیچ روی تیر اول با ضربه سر توپ را قطع کرد و نتیجه را به تساوی کشید. 

1743927

بعد از این گل بار دیگر میلانی‌ها پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت خطرناک، در دقیقه 66 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ضربه سر ژیرو درون محوطه جریمه به دست گونسالو ویار برخورد کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خود ژیرو پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان حریف، بار دیگر میلان را پیش انداخت.

1743928

تیم میزبان که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می‌دید، حملاتش را از سر گرفت و صاحب یکی دو موقعیت خطرناک دیگر هم شد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. 
در دقایق پایانی، فشار بازیکنان سمپدوریا بیشتر و بیشتر هم شد و حتی در دقیقه 87 ضربه والریو وِره به تیر دروازه میلان برخورد کرد اما در نهایت، توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 میلان به پایان رسید.   
 

دیدگاه‌ها