کد خبر : 1843147 | 20 شهریور 1401 ساعت 09:22 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

ژاوی: خوب بازی نکردیم اما خوشحالم که بردیم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز ناراضی است.

ژاوی: خوب بازی نکردیم اما خوشحالم که بردیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا به مصاف کادیز رفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
این بازی تحت‌الشعاع مشکلی که برای یکی از تماشاگران روی سکوها رخ داد، قرار گرفت و برای مدتی طولانی متوقف شد تا مشخص شود که شرایط این تماشاگر به چه ترتیب است و مراقبت‌های پزشکی اورژانسی بلافاصله در اختیار او قرار بگیرد. 
با بهبود شرایط این تماشاگر و انتقال او به بیمارستان، بازی بار دیگر از سر گرفته شد و در نهایت، بارسا موفق شد سه امتیاز این بازی را از آن خود کند. 
ژاوی پس از پایان بازی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت:«موقعیت عجیبی بود. بعضی می‌گفتند که او از روی سکوها پایین افتاده است و تعدادی دیگر درباره حمله قلبی صحبت می‌کردند. اگر اتفاق بدی رخ می‌داد، ما بازی را ادامه نمی‌دادیم. ما درباره زندگی یک انسان صحبت می‌کنیم که بالاتر از فوتبال است. خوشبختانه اتفاق بدی رخ نداد و ما توانستیم به بازی ادامه دهیم.»

1741686
سرمربی بارسا درباره واکنش‌ها و تلاش برای کمک به این تماشاگر اظهار داشت:« زمانی بود که به ما گفته شد نمی‌توان کاری انجام داد و همه بسیار ناراحت شدند. در آخر، مسئله فقط مسئله انسانیت است. همه ما سعی کردیم کاری که می‌توانیم را انجام دهیم و امیدوار باشیم که بهترین اتفاق ممکن رخ داد.»
او با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی اضافه کرد:«این پیروزی بسیار مهم در دیداری سخت بود. ما دو فصل در زمین این تیم به پیروزی نرسیده بودیم. توانستیم شانس‌هایی ایجاد کنیم و بر بازی مسلط بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت.»
این مربی کاتالان در عین حال با انتقاد از نمایش بارسا ادامه داد:«ما نتوانستیم شانس‌هایی را که انتظار داشتیم، ایجاد کنیم. مسئله کلیدی در این بازی‌ها این است که بازی را باز نگه داریم. گاهی نتوانستیم پاس آخر را به درستی ارسال کنیم. اما با این که بازی خوبی ارائه نکردیم اما خوشحالم که بردیم.»

 

دیدگاه‌ها