کد خبر : 1843151 | 20 شهریور 1401 ساعت 10:26 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمد رهبری: تیم سابر متعلق به یک نفر نیست

عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان گفت: فشار روی سابر زیاد بود و برخی منتقد‌نماها به این تیم ضربه می‌زنند و به دنبال منافع شخصی خود بودند.

محمد رهبری: تیم سابر متعلق به یک نفر نیست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد رهبری در خصوص عملکرد تیم سابر در مسابقات اخیر اظهار داشت: مدتی بود فشار روی سابر زیاد بود و برخی منتقد‌نماها به این تیم ضربه می‌زنند و به دنبال منافع شخصی خود بودند. با نتیجه‌ای که در قونیه گرفتیم به جامعه شمشیربازی ثابت کردیم که تیم سابر بسیار بزرگ است و کارهای بزرگی را هم انجام داده است و همیشه برای ورزش ایران زحمت کشیده است و می‌کشد.

وی در ادامه افزود: تیم سابر متعلق یک نفر نیست بلکه برای کل خانواده شمشیربازی است‌. مطمئن باشید اگر در جایی نتیجه نگیریم اول از همه خودمان ناراحت می‌شویم. یک سری افراد تلاش کردند به تیم سابر ضربه بزنند و هنوز هم دنبال این هدف هستند. این افراد یک سری باج خواهی‌هایی داشتند که نتوانستند به اهداف خود برسند به همین دلیل هدف خود را ضربه زدن به این تیم قرار دادند.

ملی‌پوش سابر کشورمان تاکید کرد: خداراشکر در آخرین مسابقات خود را نشان داد و در قونیه یک طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرد. اگر در جدول مسابقات بچه‌های تیم سابر ایران با هم رو‌به‌رو نمی‌شدند می‌توانستیم مدال‌های بیشتری بگیریم.

وی در خصوص رقابت‌های پیش روی تیم سابر گفت: اولین مسابقه پیش روی ما مسابقات الجزایر است که در نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود. فعلا یک استراحت کوتاه داریم بعد از آن وارد اردو می‌شویم. دو، سه مسابقه اول جنبه آمادگی و کسب امتیاز دارد و بعد از آن مسابقات کسب سهمیه المپیک خواهد بود‌. برای کسب سهمیه المپیک باید یک سال در مسابقات شرکت کنیم و امتیاز به دست بیاوریم.

وی در پایان گفت: شرایط تیم خوب است و بچه‌ها همه رفیق و همدل هستند. مطمئناً این تیم بسیار خوب است و نیاز به زمان داریم تا به آمادگی برسد ما یک بازیکن جوان داریم‌ که برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان دارد. با مربیگری قربانی و همدلی بچه‌ها نتایج خوبی را کسب می‌کنیم و سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست می‌آوریم.

دیدگاه‌ها