کد خبر : 1843228 | 20 شهریور 1401 ساعت 15:32 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

در فوتبال این درگیری‌ها طبیعی است؛

قریشی: نباختن خوب است اما باید ببریم

مدافع ذوب آهن می گوید دو تیم امتیاز می خواستند و کمی عصبی بازی کردند.

قریشی: نباختن خوب است اما باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن ششمین تساوی خود را هم مقابل مس کرمان ثبت کرد. وی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: مس کرمان سه بازی پشت هم را شکست خورده بود و از طرف هواداران تحت فشار بود. بازی بیشتر فیزیکی بود و موقعیت زیادی ایجاد نکردیم. دو موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم و نیمه دوم زیاد جذاب نبود و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

او در مورد درگیری های بازی ادامه داد: هر دو تیم برد می خواستند. فوتبال است و زد و خورد در آن وجود دارد. بچه ها کمی عصبی بودند و نباید این اتفاقات رخ می‌داد اما در فوتبال طبیعی است.

وی که با بازیکن خودی یعنی حبیب فرعباسی برخورد داشت، گفت: توپ آمده بود و سعی کردم نگذارم توپ رد شود. حبیب هم به هوای من ایستاد  و  من هم ریسک کردم و نخواستم توپ را دفع کنم و برخورد کردیم ولی چیز خاصی نبود.

این بازیکن در مورد کسب شمشین تساوی گفت: نباختن خودش به تیم شخصیت می دهد. ما گل نخوردیم ولی به بردن هم نیاز داریم. باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و بازی را ببریم. روند بردن شروع می‌شود. مقابل تراکتور در دقیقه ۹۷ گل خوردیم و بازی با ملوان هم نباید مساوی می‌شد.

قریشی در پایان در مورد مصدومیت باقرپسند، اکوان و ابراهیم زاده افزود: همه این بازیکنان تاثیر گذار هستند و اگر بودند کمک می کردند. سعید که متاسفانه فصل را از دست داد ولی ابراهیم زاده و اکوان به زودی می رسند.

دیدگاه‌ها