کد خبر : 1843233 | 20 شهریور 1401 ساعت 16:03 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

این، یک گل مدرسه ای بود!

تثبیت سه امتیاز مس با سه ضرب (عکس)

گل دوم مس رفسنجان در بازی با هوادار به زیباترین و سریع ترین شکل ممکن به ثمر رسید.

تثبیت سه امتیاز مس با سه ضرب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان بعد از کسب پنج مساوی متوالی روز گذشته اولین برد فصل را مقابل هوادار کسب کرد. شاگردان ربیعی که این دیدار را با نتیجه دو بر یک پیروز شدند، دو گل خود را نیز در دقایق نخست نیمه دوم وارد دروازه حریف کردند.

گل دوم مس، به فاصله دو دقیقه (دقیقه 57) بعد از گل اول این تیم (دقیقه 55) توسط حسین کریم زاده به ثمر رسید؛ نارنجی پوشان برای زدن این گل تنها دو پاس رد و بدل کردند و در واقع گل آنها در سه ضرب به ثمر رسید؛ (پاس – پاس – گل). البته نباید در این بین از فرار زیبای گلزن بازی نیز غافل شویم.

هوادار بعد از دریافت گل اول، چهره ای تهاجمی به خود گرفته بود که حامد لک با یک پرواز بلند در دقیقه 57، ارسال کرنر بازیکن حریف را مهار کرد و خیلی سریع با دید وسیع توپ را با دست برای رامتین سلیمان زاده فرستاد؛ او هم درنگ نکرده و با یک پاس در عمق زیبا، حسین کریم زاده را که با جایگیری مناسب، آماده یک فرار سریع بود، پا به توپ کرد.

1744115

مهاجم 26 ساله مس که بعد از پایان دوران سربازی، از فجر جدا و به رفسنجان برگشت، با یک استارت سریع خود را به محوطه جریمه هوادار رساند. کریم زاده در شرایطی که دروازه بان حریف از دروازه بیرون آمده و توسط یک مدافع نیز تحت فشار بود، ضربه دقیقی به توپ زد تا شاهد باز شدن دروازه میهمان برای دومین بار باشیم؛ بعد از پنالتی که منشا از دست داد و گلی که هوادار زد، اهمیت این گل زیبا بیش از پیش مشخص شد چرا که اگر به ثمر نمی رسید، مس به جای برد، مساوی ششم را کسب می کرد.

دیدگاه‌ها