کد خبر : 1843242 | 20 شهریور 1401 ساعت 17:19 | 49.2K بازدید | 13 دیدگاه

در تمرینات فهمیدم چرا او رونالدو است

آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

در تمرینات فهمیدم چرا او رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال در فصل جاری کم و بیش موررد توجه اریک تن‌هاخ قرار داشته، اما هنوز در امر گل‌زنی توفیق چندانی در ترکیب منچستریونایتد نداشته است. حالا آنتونی مارسیال در مصاحبه‌ای در مورد رفتار حرفه‌ای کریستانو رونالدو در تمرینات منچستریونایتد و البته عملکرد پرفراز و نشیب خود در سال‌های اخیر صحبت کرده است.

1744128

آنتونی مارسیال در مورد کریستیانو رونالدو گفت: "او بازیکنی فوق‌العاده متواضع و البته بسیار سخت‌کوش است. ما اغلب صبح‌ها قبل از رفتن به تمرین و در باشگاه با یکدیگر صحبت می کنیم، من تمرینات این بازیکن را تماشا می‌کردم و همین لحظات نشان می‌داد که چرا او کریستیانو رونالدو است.

شرایط این فصل در منچستریونایتد؟ من از انتقادات هواداران و رسانه‌ها مصون نیستم. وقتی مردم می‌گویند که من در ارائه سبک بازی خود ثبات ندارم، درست می گویند. وقتی در پست خودم در زمین هستم، اغلب شرایط خوب پیش می رود. اما وقتی کمتر از من استفاده می‌شود، قبول دارم که عملکردم چندان خوب نبوده است. البته این یک دور باطل است. وقتی کمتر در ترکیب قرار می‌گیرم طبیعتا کارآیی کمتری در هنگام حضور در زمین دارم و در این شرایط است که نمی توانم همه توانایی‌های خودم را در میدان به نمایش بگذارم. حتی اگر بازیکنی مانند ادینسون کاوانی نیز در اوج آمادگی باشد و فرصت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب پیدا نکند، شرایط این‌گونه می‌شود."

دیدگاه‌ها