کد خبر : 1843252 | 20 شهریور 1401 ساعت 17:55 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

اعتراض اشتوتگارت؛ بایرن مونیخ لابی دارد

اسون میسلنتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت، معتقد است در دیدار مقابل بایرن مونیخ، حق این تیم خورده شده است.

اعتراض اشتوتگارت؛ بایرن مونیخ لابی دارد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز و در شرایطی که تا دقیقه 90 از اشتوتگارت پیش بود، دروازه خود را در خانه باز شده دیده و به تساوی 2-2 رضایت داد. البته دقایقی قبل از این گل، یک گل دیگر تیم مهمان را داور بعد از بازبینی صحنه و به علت خطا روی جاشوا کیمیش مردود اعلام کرد. حالا اسون میسلنتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت، مدعی شد کار داور برای تصمیم گیری در فضای دشوار ورزشگاه آلیانس آره نا و با توجه به قدرت باشگاه بایرن مونیخ، دشوار بوده است.

1744151

اسون میسلنتات، مدیر ورزشی اشتوتگارت گفت: "به نظر من این گل در شرایط معمول و درستی به ثمر رسید. این اتفاق در گذشته و در اینجا، در اولین فصل بعد از صعود نیز برای اشتوتگارت رخ داده است. به نظر من لزومی به اخذ چنین تصمیماتی از سوی داور در یک بازی وجود ندارد. 

اگرچه بدیهی است که در جایگاه یک داور، آنهم با این فشار موجود در فضا و همچنین برای مقابله با لابی و قدرت باشگاهی مانند بایرن مونیخ در چنین ورزشگاهی و در چنین فضایی، شرایط برای قضاوت دشوار است. با این وجود انتظار داشتم این گل از سوی داور صحیح اعلام شود و تصور می کنم حتی کسی در باشگاه بایرن مونیخ نیز با ادعای من مخالفت نداشته باشد."

دیدگاه‌ها