کد خبر : 1843266 | 20 شهریور 1401 ساعت 19:25 | 18K بازدید | 11 دیدگاه

زانوی زخمی مانع از بازی ستاره سپاهان(عکس)

وینگر سپاهان با وجود یک نیمه درخشان مقابل آلومینیوم به اجبار در نیمه دوم تعویض شد.

زانوی زخمی مانع از بازی ستاره سپاهان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با وجود نمایش سراسر هجومی در دیدار روز گذشته مقابل آلومینیوم و حملات زیادی که تدارک دید، نتوانست دروازه حریف خود را باز کند و البته ژوزه مورایس سرمربی این تیم هم بدشانس بود که نتوانست محمد علی‌نژاد، یکی از بازیکنان اصلی خود را تا پایان مسابقه در اختیار داشته باشد.

محمد علی‌نژاد که سابقه سه فصل حضور در آلومینیوم اراک را دارد و پس از نمایش فوق‌العاده در این تیم مدنظر مورایس قرار گرفت و به‌عنوان یکی از خریدهای مهم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم شد، دیروز یکی از مهره‌های اصلی طلایی‌پوشان برابر تیم سابق خود بود که فرصتی برای گلزنی نداشت.

این بازیکن که در نخستین بازی فصل مقابل استقلال شروع درخشانی همراه سپاهان داشت و یک پاس گل داد، در دقیقه ۱۷ دیدار هفته گذشته(پنجم) برابر ذوب‌آهن با آسیب دیدگی جدی از ناحیه زانو مواجه شد ولی با این وجود با نظر کادر پزشکی تیمش تا پایان نیمه اول در زمین ماند و پس از آن جای خود را به یک بازیکن دیگر داد.

1744184

علی‌نژاد که با پای بخیه زده و ورم کرده دیدار مقابل ذوب‌آهن را به پایان رسانده بود، احتمال می‌رفت برابر آلومینیوم در ترکیب نباشد، اما دیروز از ابتدا به میدان رفت و سه موقعیت جدی با نفوذهای خطرناک خود از جناح چپ و راست به وجود آورد که هیچ‌کدام از آنها تبدیل به گل نشد.

این بازیکن که در کنار نفوذهای سریع و خطرناک در کار دفاعی هم سپاهان را کمک می‌کرد و دو تقابل تن به تن با بازیکنان آلومینیوم داشت، پس از اینکه در یک صحنه با تکل شدید میلاد فخرالدینی روی پای خود مواجه شد، دوباره از همان ناحیه قبلی آسیب دیدگی پیدا کرد و نتوانست در نیمه دوم تیمش را همراهی کند ولی بعید است مصدومیت این بازیکن سپاهان جدی باشد.

دیدگاه‌ها