کد خبر : 1843269 | 20 شهریور 1401 ساعت 19:44 | 19.7K بازدید | 17 دیدگاه

فده والورده:

رئال مادرید برای بازگشت شجاع است

فده والورده، ستاره جوان رئال مادرید، مدعی شد بازگشت این تیم مقابل مایورکا حاصل شجاعت آنها بوده است.

رئال مادرید برای بازگشت شجاع است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ابتدا در سانتیاگو برنابئو از مایورکا عقب افتاد و فده والورده در ثانیه های پایانی نیمه اول کار را به تساوی کشاند. این هافبک جوان با طی فاصله ای قابل توجه و نواختن ضربه ای فوق العاده، دروازه مایورکا را باز کرد و زمینه ساز بازگشت تیمش شد. حالا فده والورده در پایان این دیدار تاکید کرد بیشتر از گلزنی، برایش کسب سه امتیاز مهم بوده و این گلزنی نیز با کار گروهی انجام شده است.

1744157

فده والورده گفت: "بابت کسب این پیروزی برابر مایورکا در مسابقه امروز خیلی خوشحالم و این احساس بیشتر برای کسب سه امتیاز است. گلزنی با لباس رئال مادرید برای من زیبا و خوشحال کننده است، اما مهم این بود که تیم در این مسابقه موفق به کسب پیروزی شد. هر چقدر هم کار سخت باشد تلاش می کنیم شرایط بازی را عوض کرده و موفق به بازگشت شویم، حتی اگر تیم در حال شکست خوردن باشد. من اغلب شانس خود را در فصل گذشته با پای راستم امتحان کردم و همیشه توپ به دیرک دروازه می‌خورد یا با فاصله کمی به بیرون می‌رفت.

گلزنی برابر مایورکا؟ در زمین حریف به سمت جلو دویدم، بازیکنان تایم مقابل را با پیراهن های قرمز پشت سرم مشاهده کرده و می خواستم از شر آنها خلاص شوم. کمی فضای خالی در مقابل خود داشتم و سعی کردم از آن استفاده کنم. 52 متر دوندگی؟ فکر می کنم این امار بدی نیست. گلزنی من در این دیدار حاصل یک کار تیمی بود و ما باید برای بازگشت برابر حریف شجاع باشیم."

دیدگاه‌ها