کد خبر : 1843279 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:24 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

دو ستاره مصدوم یوونتوس در آستانه بازگشت

آنخل دی ماریا و وویژک شزنی، دو ستاره مصدوم یوونتوس، فرصت بازگشت به میدان را پیدا کرده اند.

دو ستاره مصدوم یوونتوس در آستانه بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از باخت ناامیدکننده 2-1 بیانکونری مقابل پاری سن ژرمن در اولین هفته لیگ قهرمانان در پاریس، این تیم برای حفظ شانس های صعود خود چاره ای جز کسب برتری در بازی برابر بنفیکا در هفته دوم این مسابقات ندارد.  یوونتوس در حال حاضر هفت بازیکن را برای بازی امشب خود مقابل سالرنیتانا در اختیار نداشته و آدرین رابیو آخرین نفری است که مصدوم شده است.

1741555

شرایط برای مکس آلگری در این مقطع به‌ طور قابل‌توجهی دشوار شده، اما احتمال بازگشت دو ستاره این تیم برای لیگ قهرمانان وجود دارد. نشریه توتواسپورت امروز در گزارشی مدعی شد آنخل دی ماریا و وویژک شزنی، هافبک و دروازه بان باتجربه یوونتوس برای رویارویی با بنفیکا در تورین و در لیگ قهرمانان اروپا در 14 سپتامبر از آمادگی کافی برخوردار بوده و در صورت صلاحدید آلگری، می توانند در این مسابقه حضور پیدا کنند. آنخل دی ماریا بعد از شروع درخشان در یوونتوس دچار آسیب دیدگی شد و حالا این ستاره آرژانتینی در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

شزنی نیز حدود دو هفته در لیست بیانکونری غایب بود و مشکل این سنگربان لهستانی نیز برطرف شده است. بدین ترتیب مانوئل لوکاتلی و آدرین رابیو هر دو به احتمال زیاد این مسابقه اروپایی را از دست خواهند داد و به خیل بازیکنانی چون پل پوگبا، فدریکو کیه‌زا، کایو خورخه و مارلی آکه که در ماه های اخیر به شدت آسیب دیده اند، اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها