کد خبر : 1843284 | 20 شهریور 1401 ساعت 20:38 | 27.8K بازدید | 29 دیدگاه

نفت مسجدسلیمان تیمی قابل احترام و شگفتی ساز خواهد شد

کریمی: باخت مقابل پرسپولیس را هضم نکرده‌ایم

هافبک نفت مسجدسلیمان مدعی است تیمش نمایش بهتری برابر پرسپولیس داشته اما شرایط به سمتی پیش رفت که از کسب نتیجه ناکام ماندند.

کریمی: باخت مقابل پرسپولیس را هضم نکرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان در شرایطی که در نیمه اول توانسته بود پرسپولیس را با شکست راهی رختکن کند، با اخراج میلاد باقری شرایط علیه آنها شد.

امیرحسین کریمی هافبک نفت مسجدسلیمان که در این دیدار با جنگندگی بالا در تلاش برای مهار هافبک‌های پرسپولیس بود درباره عملکرد تیمش گفت: هنوز این باخت را هضم نکرده‌ام. شرایط به شکلی بود که می‌توانستیم برنده این جدال را خاتمه دهیم.

وی ادامه داد: هم ما و هم پرسپولیس موقعیت‌های خوبی داشتیم. اینکه تیم مورد تمجید کارشناسان قرار گرفته، مایه خوشحالی ماست اما باید به شکل بهتری از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم. شکست پرسپولیس دور از دسترس ما نبود اما متاسفانه در جریان بازی اتفاقاتی افتاد که امتیازات بازی را به سادگی از دست دادیم.

هافبک دفاعی نفت مسجدسلیمان درباره اعتراضی که این تیم به عملکرد داوری داشت گفت: به‌هرحال اشتباهاتی بوده. کارشناسان نیز به آن اشاره کردند. فقط می‌توانیم آرزو کنیم که شاهد تکرار این اتفاقات و البته اشتباهات در دیدارهای آینده نباشیم. تیم ما در این فصل قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و امیدوارم به چشم دیگری به آن نگاه کنند. ما نه مدعی سقوط هستیم و نه تیمی که به سادگی برای شکست آن برنامه داشته باشند. تیمی قابل احترام تشکیل شده که می‌تواند همه را شگفت زده کند.

دیدگاه‌ها