کد خبر : 1843305 | 20 شهریور 1401 ساعت 23:20 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

تعویق بازی اروپایی آرسنال به دلیل مرگ ملکه؟

برگزاری دیدار آرسنال و آیندهوون در هفته دوم لیگ اروپا که قرار است روز پنج‌شنبه در لندن برگزار شود به دلیل مرگ ملکه الیزابت در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تعویق بازی اروپایی آرسنال به دلیل مرگ ملکه؟

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال طبق برنامه از پیش اعلام شده از سوی یوفا قرار است روز پنج‌شنبه این هفته در هفته دوم لیگ اروپا در خانه خود، ورزشگاه امیریتس در شهر لندن، میزبان آیندهوون هلند باشد.

اما به دلیل در پیش بودن مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت و نگرانی‌های امنیتی در شهر لندن احتمال دارد این دیدار به تاریخ دیگری موکول شود. یوفا و مقامات انگلیسی نگرانند تعداد نیروهای پلیسی که به این دیدار اختصاص داده می‌شود برای حفظ نظم و امنیت کافی نباشد.

1744259

مقامات پلیس انگلیس به یوفا اطلاع داده‌اند با توجه به اینکه تعداد زیادی از نیروهایشان برای کمک به برقراری نظم در مراسم مربوط به درگذشت ملکه به کار گرفته شده‌اند و قرار است لندن را برای برگزاری مراسم تشییع جنازه او آماده کنند نگران شرایط امنیتی برگزاری مسابقه آرسنال هستند.

این نشان می‌دهد که علاوه بر دیدار آرسنال در لیگ اروپا دیگر مسابقات لیگ برتر، به خصوص بازی‌هایی که در شهر لندن برگزار می‌شود هم با احتمال تعویق دوباره روبرو هستند.

1744261

آرسنال هفته گذشته فصل جدید لیگ اروپا را با پیروزی 2-1 مقابل زوریخ آغاز کرد. دیداری که در خانه تیم سوئیسی انجام شد.

در صورتی که دیدار آرسنال و آیندهوون به تاریخ دیگری موکول شود دومین مسابقه فوتبال اروپایی است که تاریخ برگزاری آن به دلیل مرگ ملکه تغییر می‌کند. پیش از این هم یوفا اعلام کرد دیدار دو تیم گلاسکو رنجرز و ناپولی که قرار بود روز سه شنبه این هفته در اسکاتلند برگزار شود را به روز چهارشنبه همین هفته منتقل کرده است.

دیدگاه‌ها