کد خبر : 1843334 | 21 شهریور 1401 ساعت 09:49 | 22.2K بازدید | 8 دیدگاه

خشم شدید مهاجم یووه از VAR؛ حرفی نمانده! (عکس)

آرکادیوش میلیک، مهاجم یوونتوس، با انتشار تصاویری به عملکرد داور وسط و کمک داور ویدیویی بازی برابر سالرنیتانا اعتراض کرد.

خشم شدید مهاجم یووه از VAR؛ حرفی نمانده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار هفته ششم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 
تیم حریف موفق شد در ابتدا با دو گل از یووه پیش بیفتد اما آن‌ها در نهایت این دو گل را جبران کردند و بازی را به تساوی کشاندند. 
شاگردان مکس آلگری موفق شدند گل سوم را نیز وارد دروازه حریف کنند اما کمک داور ویدیویی با بررسی طولانی صحنه اعلام کرد که این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. همین اتفاق باعث شد که درگیری شدیدی در کنار زمین به وجود بیاید و خوان کوادرادو، میلیک و آلگری از یووه و همچنین فدریکو فازیو از تیم حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شوند. 

1744343
آلگری در مصاحبه پس از بازی مدعی شده بود که آنتونیو کاندروا در ویدیو قرار نداشت و به عقیده او و شاگردانش آفساید را پر کرده است. 
حالا میلیک با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش، محل قرارگیری این بازیکن را به خوبی نشان داده است تا مشخص شود که کمک داور ویدیویی علیرغم بررسی طولانی، در مردود اعلام کردن گل یوونتوس اشتباه کرده است. 
او روی این تصاویر که در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته نوشته است:« دیگر حرفی باقی نمی‌ماند.»
به نظر می‌رسد کادر فنی و بازیکنان یوونتوس از این که سه امتیاز این بازی را روی اشتباه داوری از دست داده‌اند بسیار عصبانی و ناراحت هستند.

دیدگاه‌ها