کد خبر : 1843361 | 21 شهریور 1401 ساعت 11:39 | 7.1K بازدید | 6 دیدگاه

مقاومت و بهانه‌تراشی اشتباه بود؛

گل‌گهر: گل بایناما سالم بود VAR بیاورید

روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتشار تصویری به گلی که بایناما به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد، اعتراض کرده است.

گل‌گهر: گل بایناما سالم بود VAR بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، این گل در شرایطی به ثمر رسید که شاگردان امیر قلعه‌نویی با یک گل از پیکان پیش بودند و علی رغم مردود اعلام شدن گل توانستند سه امتیاز این مسابقه حساس را به نام خودشان بزنند.
با این حال باشگاه گل‌گهر معتقد است که این گل آفساید نبوده و کمک داور به اشتباه پرچم خود را بالا برده است.
جالب اینکه روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با عنوان "سفارش روز؛ همان همیشگی یعنی VAR" به این تصمیم داور معترض شده و از کمیته داوران و سازمان لیگ فوتبال خواسته تا همین امسال و با کمک باشگاه‌ها، سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ برتر پیاده‌سازی شود.

1744387

این متن که با تصویر گل بایناما منتشر شد، در ادامه می‌خوانید:
در دقیقه ۵۶ بازی با پیکان اریک بایناما گل زیبایی را به ثمر رساند که توسط کمک داور به صورت سهوی آفساید اعلام شد. کاملا مشخص است که شماره ۵ تیم پیکان آفساید را پر کرده و گل سالم بوده است. دیگر وقت آن رسیده که سازمان لیگ و کمیته محترم داوران برای تجهیز ورزشگاه‌ها به کمک داور ویدیویی اقدام کنند. این اقدام قطعا یک کار تزیینی نیست و در فوتبال امروز مثل ساخت ورزشگاه و کمپ تمرینی از زیرساخت‌ها به حساب می‌آید. احتمال زیاد تمام باشگاه‌ها هم حاضر به تامین هزینه این اتفاق مبارک باشند.
باید بپذیریم مقاومت و بهانه‌تراشی برای استفاده نکردن از این امکان تا به الان اشتباه بوده است و نباید آن را به فصل بعد موکول کرد. در همین فصل هم می‌توان ورزشگاه‌ها را مجهز کرد و عدالت را به فوتبال برگرداند.

دیدگاه‌ها