کد خبر : 1843430 | 21 شهریور 1401 ساعت 19:10 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

رحمتی به تیم محبوب نمی‌بازد!(عکس)

سرمربی آلومینیوم برای دومین دیدار پیاپی مقابل سپاهان صاحب امتیاز شد.

رحمتی به تیم محبوب نمی‌بازد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک که نمایش متفاوت و خوبی در مسابقات خارج از خانه این فصل کسب کرده و شکست‌ناپذیر بوده، در دیدار اخیرش هم توانست یک امتیاز ارزشمند در تقابل با شاگردان ژوزه مورایس به دست بیاورد و دست پُر ورزشگاه نقش جهان اصفهان را ترک کند که البته این کار را فصل قبل هم انجام داده بود.

سید مهدی رحمتی که در هشت مسابقه پایانی فصل گذشته لیگ برتر هدایت آلومینیوم اراک را برعهده داشت و این تیم را به فینال جام حذفی رساند، در آخرین دیدار لیگ ۲۱ برابر سپاهان قرار گرفت و اجازه نداد تیمی که در آن خاطرات خوشی داشت، به برتری دست پیدا کند و این هفته نیز همین کار را تکرار کرد.

1744551

سرمربی آلومینیوم که در گذشته با نمایش درخشان درون دروازه سپاهان دو قهرمانی لیگ برتر همراه این تیم به دست آورده بود، در دو جدال قبلی برابر سپاهان که در ورزشگاه نقش جهان به مصاف طلایی‌پوشان اصفهان و روی نیمکت ایرالکو نشسته، اجازه نداده تیم حریف به برتری برسد و دو تساوی به دست آورده است.

رحمتی که در دو سفر اخیرش به اصفهان با امتیاز به اراک برگشته، امیدوار است تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر به هماهنگی بیشتری برسد و در فاز هجومی بهتر ظاهر شوند تا مثل دیدارهای خارج از خانه، در زمین خودی هم موقعیت‌های پرشمارشان را به دروازه حریفان برسانند و گلزنی کنند.

دیدگاه‌ها