کد خبر : 1843540 | 22 شهریور 1401 ساعت 14:21 | 41.8K بازدید | 13 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

لواندوفسکی کابوس بود؛ خدا را شکر که در بارسلوناست

مدافع اروگوئه ای بارسلونا خوشحال است که امشب در بازی برابر بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارند. او گفت که ستاره لهستانی یک آزار دائمی برای بارسا بود.

لواندوفسکی کابوس بود؛ خدا را شکر که در بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب از هفته دوم دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان بایرن مونیخ است. بارسا در بازی نخست خود توانست ویکتوریا پلژن را با پنج گل شکست بدهد و بایرن هم در زمین اینتر 0-2 برنده شد. بارسا در سه بازی اخیر خود برابر بایرن مغلوب شده اما حالا روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارد. ستاره لهستانی در بایرن به کابوس بارسا تبدیل شده بود.

1744714

رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:« هر بازی در لیگ قهرمانان سخت و دشوار است ولی خودمان را به خوبی برای رقابت با بزرگان آماده کرده ایم. بازی برابر بایرن یک بازی بزرگ است و می توانیم ثابت کنیم که بارسا به روزهای اوج خودش نزدیک شده و این توان را دارد که با بهترین های اروپا رقابتی پایاپای داشته باشد.»

روبرت لواندوفسکی در بارسا:« همه از کیفیت بالای روبرت باخبریم. او در بایرن کابوس ما بود و بارها ما را آزار داد ولی خدا را شکر که او الان بازیکن بارسلوناست و این واقعا فوق العاده است.»

آرائوخو می تواند در دفاع راست و دفاع میانی بازی کند ولی با آمدن ژول کُنده، این مدافع فرانسوی به دفاع راست رفته است. آرائوخو در این رابطه گفت:« من در دفاع راست باشم یا دفاع میانی، کارم را انجام می دهم.  هرجا مربی بگوید بازی خواهم کرد و همه توانم را در زمین خواهم گذاشت. ژول کُنده بازیکن بزرگی است و خوشحالم که به بارسلونا آمده است. ما آندریاس کریستنسن را هم داریم. ترسی از رقابت ندارم و این را به نفع خودم و تیم می دانم.»

1744626

اهداف شخصی و تیمی:« من در تمرینات سخت تلاش می کنم تا ژاوی را از خودم راضی نگه دارم. دوست دارم در ترکیب ثابت بارسا باشم و کمک کنم تیم به موفقیت برسد. قطعا امسال همه جام ها را می خواهیم و یک مدعی جدی هستیم.»

نقش ژاوی در تحول بارسا:« ژاوی شور و اشتیاق و انگیزه را به بارسلونا برگردانده است. بارسا تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است و می خواهیم با هدایت ژاوی، هواداران را در فصل جاری خوشحال کنیم.»

دیدگاه‌ها