کد خبر : 1843553 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:23 | 120.2K بازدید | 53 دیدگاه

معافیت با تحصیل در مقطع فوق لیسانس

بیرانوند مشهورترین دانشجوی دانشگاه خرم آباد

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس در ۳۱ شهریور وارد ۳۰ سالگی خواهد شد.

بیرانوند مشهورترین دانشجوی دانشگاه خرم آباد

به گزارش “ورزش سه”، طی ساعات اخیر شایعات زیادی درباره اینکه علیرضا بیرانوند باید از مهرماه خود را مهیای حضور در سربازی کند شکل گرفته که البته با توجه به مستندات واقعیت ندارد.
مساله سربازی علیرضا بیرانوند طی سالیان اخیر به موضوع جالبی تبدیل شده است و حتی در مقطع ابتدایی حضورش در این تیم در فصل شانزدهم لیگ برتر نیز با اتفاقات و واکنش جالبی از سوی وی همراه شده بود؛ بیرانوند که از همان زمان پیگیر مساله معافیت خود بود، در آن مقطع اظهارنظر جالبی مطرح کرده بود و مدعی شد به دنبال این است تا با به دنیا آمدن فرزند چهارمش از مزیت معافیت استفاده کند. هرچند او اکنون تنها دو فرزند دارد.
طبق قانون، ملی‌پوشان تا ۳۰ سالگی از معافیت سربازی برخوردارند، اتفاقی که باعث شد تا گلر شماره یک تیم ملی در پرسپوليس و باشگاه‌های خارجی بدون مشکل کار را دنبال کند.

1744799

اما اکنون در فاصله تنها چند روز تا پایان ۲۹ سالگی علیرضا بیرانوند ماجرا سربازی وی بار دیگر داغ شده است. گلر ملی‌پوش پرسپوليس که بعد از دو فصل حضور در فوتبال اروپا اکنون به ایران بازگشته چندی بعد از حضورش در تهران و پایان کار در ریوآوه پرتغال به دنبال حل این موضوع بود و خیلی زود با ثبت نام در رشته تربیت بدنی دانشگاه خرم آباد در مقطع ارشد، از معافیت دوباره سود خواهد برد. 
ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه به معنای پایان حرف و حدیث در خصوص سربازی علیرضا بیرانوند است و او با معافیت تحصیلی همچنان به فوتبال خود در کنار تحصیل ادامه خواهد داد و چه بسا در همین رشته دکترا هم بگیرد.

دیدگاه‌ها