کد خبر : 1843556 | 22 شهریور 1401 ساعت 16:39 | 27.2K بازدید | 27 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

مطمئن نیستم بایرن امشب هم بارسلونا را ببرد

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، نگران بازی امشب تیم محبوبش برابر بارسلوناست و مطمئن نیست که پیروزی های اخیر بایرن برابر باشگاه کاتالان تکرار شود.

مطمئن نیستم بایرن امشب هم بارسلونا را ببرد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در حالی میزبان بارسلوناست که در سه بازی اخیر خود در بوندسلیگا متوقف شده است. بایرن البته در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان توانست در زمین اینتر 0-2 برنده شود. بایرن در رویارویی های اخیر برابر بارسا همواره برنده شده و پیروزی های پرگلی هم کسب کرده است اما بارسلونا حالا شرایط متفاوتی دارد و تیم بهتری نسبت به دو فصل گذشته است.

1744722

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن، در مورد بازی امشب گفت:« بایرن قبلا مدافعان مطمئنی در اختیار داشت. بازیکنانی که بزرگ و باتجربه بودند. داوید آلابا و ژروم بواتنگ، اطمینان بخش بایرن در خط دفاع بودند و بارها مانع ناکامی بایرن در بازی های مهم شدند. تا همین دو سال پیش مطمئن بودیم وقتی شرایط برای بایرن خوب پیش نمی رود، این بازیکنان می توانند روند کار را تغییر دهند اما آنها دیگر برای بایرن بازی نمی کنند.»

1744723

ماتئوس ادامه داد:« الان وقتی بایرن در جریان یک بازی با مشکل مواجه می شود، نبود چنین بازیکنان بزرگی بیشتر به چشم می آید. خیلی از بازیکنان بایرن خودشان را پشت مشکلات پنهان می کنند و به دنبال مقصر جلوه دادن هم تیمی های خود هستند. بازی برابر بارسلونا تحت هر شرایطی حساس و مهم است و آنها انگیزه بالایی برای جبران شکست های قبلی دارند. با توجه به این مشکلاتی که بایرن دارد، مطمئن نیستم که امشب بتواند بارسا را شکست بدهد.»

دیدگاه‌ها