کد خبر : 1843584 | 22 شهریور 1401 ساعت 20:38 | 35.5K بازدید | 11 دیدگاه

رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌ انگلیس در جام جهانی

پیراهن‌های اول و دوم تیم ملی انگلیس برای حضور در جام جهانی 2022 قطر رسما معرفی شد.

رسمی؛ رونمایی از پیراهن‌ انگلیس در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، پیراهن‌هایی که تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر به تن خواهد کر؛ رسما از طرف شرکت نایک معرفی شد. این شرکتِ تولید پوشاک ورزشی می‌گوید در طراحی این پیراهن‌ها به پیراهن‌های سالهای دور سه‌شیرها نظر داشته است.

نایک در بیانیه خود به مناسب رونمایی از پیراهن‌های اول و دوم انگلیس گفت سعی داشته حال و هوایی نوستالژیک از دهه نود میلادی را به مخاطبان القا کند.

پیراهن اول انگلیس به رنگ غالب سفید طراحی شده اما روی شانه‌ها و سرآستین‌ها از طیفی از رنگ آبی برای تزئین آن استفاده شده است. اگر به پیراهن سه‌شیرها در نیمه دوم دهه نود میلادی نگاه کنیم با توجه به استفاده از رنگ آبی می‌توان شباهت‌هایی بین آنها و این طرح جدید پیدا کرد.

1744788

پیراهن دوم انگلیس هم به رنگ قرمز طراحی شده است. اما طراحی یقه این پیراهن یادآور پیراهنی است که انگلیسی‌ها در سال 1992 به تن می‌کردند و توسط شرکت آمبرو طراحی شده بود.

1744789

انگلیس با توجه به اینکه در بازی با تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر تیم میزبان است در این مسابقه با پیراهن اول خود که سفیدرنگ است به میدان خواهد رفت. واکنش هواداران انگلیس به این دو پیراهن متفاوت بوده است و بیشتر هواداران طرح پیراهن دوم را به پیراهن اول ترجیح داده‌اند.

دیدگاه‌ها