کد خبر : 1843623 | 23 شهریور 1401 ساعت 02:46 | 22.9K بازدید | 6 دیدگاه

نویر: لواندوفسکی بدشانس بود که گل نزد

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش خوش شانس بود که از روبرت لواندوفسکی گل نخورد.

نویر: لواندوفسکی بدشانس بود که گل نزد

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی‌ها امشب موفق شدند در دومین دیدارشان در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان 2-0 بارسا را شکست بدهند. این در حالی است که روبرت لواندوفسکی که در این تابستان از بایرن به بارسا رفت، موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند.
نویر معتقد است علاوه بر اینکه تیمش در کارهای دفاعی خوب بود، ستاره لهستانی هم بدشانس بود که موفق نشد در دیدار امشب گلزنی کند.

1744925

او به خبرنگاران گفت:"فکر می کنم این دیداری احساسی برای لواندوفسکی بود زیرا او در مونیخ خیلی موفق بود. اما ما هم به عنوان حریف او را خوب می‌شناختیم. در لحظات حساس شانس با او یار نبود.
ما خوش شانس بودیم که والی او از بالای دروازه به بیرون رفت و روی موقعیت دوم هم من به موقع حاضر بودم. ما امروز نمایش دفاعی خوبی داشتیم."

بایرن در دو دیدار اخیرش در بوندس لیگا مقابل اونیون برلین و اشتوتگارت متوقف شد و این مسئله انتقادهایی را به همراه داشت. حتی گفته می شد که بازیکنان بایرن هم از تاکتیک های یولیان ناگلزمان ناراضی هستند اما نویر نظر دیگری دارد.
"ما نباید اغراق کنیم. ما بازی‌های‌مان در لیگ قهرمانان را بردیم. ما مقابل اینتر و بارسا فضا داشتیم. هرچند باید مقابل تیم هایی که در عقب زمین فشرده‌تر بازی می کنند، بهتر کار کنیم. چنین حریفی در هفته پیش رو در آگسبورگ منتظر ماست."

دیدگاه‌ها