کد خبر : 1843701 | 23 شهریور 1401 ساعت 15:43 | 55.6K بازدید | 3 دیدگاه

کشتی‌گیر قرقیز روی هوا پرواز می‌کند (عکس)

ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.

کشتی‌گیر قرقیز روی هوا پرواز می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد صربستان به پایان رسید و تیم ملی ایران با کسب 2 نقره و یک برنز و ایستادن در رتبه هفتم دنیا، به کار خود پایان داد.

در دیدار پایانی وزن 60 کیلوگرم این رقابت ها، روز گذشته ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی به مصاف ادموند نازاریان بلغارستانی رفت و توانست در یک نبرد جانانه و یک طرفه، با نتیجه 11 بر 2 از سد رقیب خود گذشته و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

ژولمان شارشنبکوف که در مسابقات جهانی اسلو و بوداپست 2 مدال نقره را به دست آورده بود، بالاخره توانست مقام نخست این پیکارها را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

شارشنبکوف 23 ساله امسال در مسابقات آسیایی اولان باتور توانسته بود از سد مهدی محسن نژاد گذشته و مدال طلای آن پیکارها را از آن خود کند و حالا با یک طلای دیگر، برای رقبای خود در المپیک پاریس خط و نشان کشید.

پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت های جهانی، این کشتی گیر قرقیزستانی با شادی خاص و جالب توجهی، کسب مدال طلای خود را جشن گرفت که تصاویر زیبای خوشحالی او توسط عکاسان حاضر در محل برگزاری مسابقات شکار شده است.

لازم به ذکر است که مهدی محسن نژاد نماینده ایران در وزن 60 کیلوگرم بود که در یک کشتی عجیب و در شرایطی که با نتیجه 9 بر یک پیش بود، با ضربه فنی به کرم کمال ترکیه ای باخت و پس از شکست این کشتی گیر در دور بعد، محسن نژاد نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

1745088
1745089
1745090

دیدگاه‌ها