کد خبر : 1843754 | 23 شهریور 1401 ساعت 21:39 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

برنامه سیتی برای توسعه اتحاد تا 2023

منچسترسیتی قصد دارد ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش، اتحاد، را به 60هزار نفر افزایش دهد تا این ورزشگاه به سومین ورزشگاه بزرگ لیگ برتر تبدیل شود.

برنامه سیتی برای توسعه اتحاد تا 2023

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه اتحاد در شهر منچستر امشب میزبان دیدار منچسترسیتی و بوروسیا دورتموند در هفته دوم لیگ قهرمانان است. این ورزشگاه در حال حاضر ظرفیتی معادل 53هزار نفر دارد ولی مالکان باشگاه سیتی قصد دارند با ایجاد تغییراتی در سکوی شمالی ظرفیت ورزشگاه‌شان را افزایش بدهند.

سیتی در سال 2015 هم یک نیم‌طبقه به سکوی جنوبی اضافه کرد و حالا برای توسعه سکوی شمالی مجوزهای لازم را از مقامات شهری منچستر دریافت کرده است. روزنامه سان به نقل از منابع نزدیک به باشگاه می‌آید پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

1745182

ورزشگاه اتحاد از سال 2003 به خانه جدید منچسترسیتی تبدیل شده است. درخشش سیتی در سالهای بعدی و به خصوص قهرمانی‌های سیتیزن‌ها در لیگ برتر در چند سال گذشته باعث رشد قابل توجه تعداد هواداران شده و مدیران به این نتیجه رسیده‌‌اند که زمان افزایش طرفیت اتحاد فرا رسیده است.

یکی دیگر از دلایل این پروژه کسب درآمد بیشتر است. منچسترسیتی قصد دارد در بازسازی سکوی شمالی چند محوطه مخصوص وی‌آی‌پی در آن تعبیه کند. همچنین باشگاه قصد دارد در اطراف ورزشگاه یک هتل تاسیس کند.

سان می‌گوید این پروژه 365 میلیون پوند هزینه دارد و توسط سیتی فوتبال گروپ که مالک باشگاه منچسترسیتی است و همچنین شرکت آمریکای جاینت اوک ویوو اجرا خواهد شد. زمان پایانی عملیات ساخت و ساز دسامبر 2023 اعلام شده است.

دیدگاه‌ها