کد خبر : 1843768 | 24 شهریور 1401 ساعت 00:00 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: وقتی جلو هستیم نباید تمام‌عیار حمله کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل دینامو زاگرب گفت از عملکرد شاگردانش راضی است هرچند میلان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد.

پیولی: وقتی جلو هستیم نباید تمام‌عیار حمله کنیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان، قهرمان فصل گذشته سری آ، در دومین هفته لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان دینامو زاگرب بود. شاگردان استفانو پیولی با ارائه یک بازی برتر موفق شدند حریف کروات را با نتیجه 3-1 شکست دهند.

میلان هفته پیش در روز اول چمپیونزلیگ در خانه سالزبورگ به تساوی 1-1 دست یافت و با این پیروزی چهار امتیازی شد. این پیروزی برای روسونری از نظر دیگری هم اهمیت داشت چون اولین برد میلان در لیگ قهرمانان بعد از شش سال بود.

1745234

پیولی در مصاحبه خبری پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

رضایت از عملکرد میلان در بازی با دینامو؟
عملکرد ما تنها به خودمان وابسته است. چه در ایتالیا و چه در لیگ قهرمانان، تنها خودمان هستیم که می‌توانیم روی سرنوشت‌مان تاثیر بگذاریم. ما برای پیشرفت خیلی جا داریم. روز یکشنبه جدال سختی با ناپولی در پیش داریم و بعد با یک وقفه کوتاه مواجه می‌شویم. بازی‌های بعدی ما باز هم سخت‌تر خواهد بود.

اولین پیروزی در چمپیونزلیگ بعد از 6 سال
اینکه بعد از شش سال دوباره در چمپیونزلیگ پیروز شدیم یک قدم مثبت رو به جلو است. از این بابت خوشحالیم ولی می‌توانستیم بهتر کار کنیم. می‌توانستیم گل نخوریم و چند گل بیشتر به حریف بزنیم.

لیائو همیشه تعیین‌کننده است
لیائو امروز یکی از بهترین‌ها بود و البته بازی‌ای را انجام داد که از او خواسته شده بود. با توجه به اینکه حریف بسته و متراکم دفاع می‌کرد من دوست داشتم او بیشتر به پاسهای بلند رو بیاورد. لیائو دائم در حال پیشرفت است و نباید در این مسیر متوقف شود. او همیشه تعیین‌کننده است.

میلان از چه جهاتی برای بهتر شدن جا دارد؟
در بعضی بازی‌ها تحرک بیش از حد اشتباه است و بازی امروز یکی از آنها بود. دفاع‌های کناری ما با فراموش کردن وظایف دفاعی‌شان بارها به حمله اضافه شدند که نیازی نبود. ما دیگر نیازی به گل زدن نداشتیم. ارتباط بین بازیکنان و کادر فنی باید بهتر و بیشتر برقرار شود. ما از خیلی جهات برای بهتر شدن جا داریم.

ژیرو گفت از تعویض شدن ناراحت شده ...
ما درباره این با هم صحبت کردیم و حرف همدیگر را فهمیدیم. من وقتی به یکشنبه فکر می‌کردم دلم نمی‌خواست اولیویه را خسته کنم. اینکه یک بازیکن همیشه بخواهد بازی کند عالی است ولی او خیلی خوب می‌داند که من هم باید وظیفه خودم را انجام بدهم.

دیدگاه‌ها