کد خبر : 1843771 | 24 شهریور 1401 ساعت 00:20 | 28.7K بازدید | 17 دیدگاه

نمایش دور از انتظار رئال؛ لایپزیش بدشانس بود (عکس)

نیمه اول دیدار رئال مادرید و لایپزیش در برنابئو بدون گل مساوی شد، در حالی که تیم آلمانی شانس‌های گلزنی خوبی را از دست داد.

نمایش دور از انتظار رئال؛ لایپزیش بدشانس بود (عکس)

به گزار ش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب از هفته دوم لیگ قهرمانان در برنابئو میزبان لایپزیش است و در نیمه نخست نتوانست بازی چندان خوبی انجام دهد. کارلو آنچلوتی در مقایسه با بازی قبلی رئال برابر مایورکا، در خط میانی از هافبک هایی متفاوت استفاده کرده بود. ادواردو کاماوینگا، لوکا مودریچ و اورلین شوامنی در ترکیب ثابت رئال بودند و در خط دفاع نیز ناچو در کنار رودیگر، زوج دفاعی رئال را تشکیل داده بودند. داوید آلابا نیز جایگزین فرلاند مندی در دفاع چپ شده بود.

1745238

اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه پنج توسط لایپزیش خلق شد اما شوت انکونکو را تیبو کورتوا راهی کرنر کرد. رئال سعی در کنترل توپ و میدان داشت ولی لایپزیش بود که موقعیت های خطرناکی خلق می کرد.

1745239

 در دقایق 28 و 35 بازی نیز لایپزش دو شانس عالی گلزنی داشت که در هر دو انکونکو ناکام ماند. به خصوص موقعیت دقیقه 35 بسیار خطرناک بود.

1745242

 پاس عرضی تیمو ورنر در درون محوطه جریمه رئال به انکونکو نرسید و در غیر این صورت او می توانست دروازه خالی را باز کند. روی این صحنه، هواداران ناراضی علیه بازیکنان رئال سوت زدند. 

1745248

رئال در نیمه اول شانس 100 درصد گلزنی نداشت و تنها در پنج دقیقه پایانی خوب بازی کرد. رئال در نیمه اول حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. باید دید در نیمه دوم شرایط بازی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها