کد خبر : 1843853 | 24 شهریور 1401 ساعت 18:00 | 28.4K بازدید | 24 دیدگاه

غیبت در تمرینات پیش فصل

دلیل اصلی نیمکت‌نشینی‌های رونالدو از نگاه واران

رافائل واران معتقد است که غیبت رونالدو در تمرینات پیش فصل باعث شده او هنوز نتواند جایی در ترکیب ثابت منچستریونایتد داشته باشد.

دلیل اصلی نیمکت‌نشینی‌های رونالدو از نگاه واران

به گزارش "ورزش سه"، 6 هفته از لیگ برتر انگلیس گذشته و یونایتد یک بازی هم در لیگ اروپا برابر رئال سوسیداد انجام داده اما کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در تیم داشته باشد. فوق ستاره پرتغالی تا آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی برای جدایی تلاش کرد ولی در نهایت ماندنی شد. او در تمرینات پیش فصل یونایتد نیز غایب بود و تا به اینجای فصل در هفت بازی رسمی، 297 دقیقه در میدان بوده و اغلب کار را از روی نیمکت شروع کرده است. رونالدو گل نزده و پاس گل هم نداده است.

1745368

رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌های رونالدو گفت:« همانطور که قبلا گفته‌ام، رونالدو اینجا با ماست و این از هر چیز دیگری مهمتر است. همه می دانیم که رونالدو در تمرینات پیش فصل غایب بود و از نظر من این مهمترین دلیل نیمکت‌نشینی‌های او است. به عنوان یک فوتبالیست نمی توانید تمرینات پیش فصل را از دست بدهید.»

واران ادامه داد:« مربی ما عوض شده و حالا اریک تن‌هاخ برنامه هایی کاملا جدید دارد. ما حالا با سبکی کاملا متفاوت با فصول قبل بازی می کنیم. رونالدو باید خودش را با تیم و برنامه های تاکتیکی جدید هماهنگ کند و به کمی زمان بیشتر نیاز دارد. اطمینان دارم که به زودی همان رونالدوی همیشگی را در میادین خواهیم دید.»

دیدگاه‌ها