کد خبر : 1843910 | 24 شهریور 1401 ساعت 23:33 | 193.5K بازدید | 31 دیدگاه

سه گل و فرار از یک مصدومیت شدید

جهانبخش یکپارچه آتش و خون!

علیرضا جهانبخش با دو گل، فرار از مصدومیت و یک گل مردود، شب پرماجرایی را در لیگ اروپا سپری کرد.

جهانبخش یکپارچه آتش و خون!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی پیش از فیفادی و حضور در اردوی تیم‌ملی، علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیمش برای بازی حساس مقابل اشتروم گراتس قرار گرفت و موفق شد عملکردی درخشان را از خود ارائه کند و بهترین بازیکن زمین شود.

جهانبخش در دقیقه 9 این بازی روی یک کار تیمی، پاس عمقی بازیکن هم‌تیمی را با یک ضربه دیدنی از زاویه بسته تبدیل به گل کرد تا تیمش را پیش بیاندازد.

ویدئو: 260365

پس از این گل در دقیقه 20، هافبک ملی‌پوش ایرانی در آستانه یک مصدومیت قرار گرفت؛ در این صحنه جهانبخش پس از پرش به آسمان، با سر و گردن روی زمین فرود آمد و در حالی که حاضران در ورزشگاه از یک آسیب‌دیدگی شدید برای وینگر ایرانی، هراس داشتند، او به شکلی شاید معجزه‌آسا از این صحنه جان سالم به در برد.

در ادامه بازی هانکو و دنیلو موفق شدند دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنند تا پیروزی فاینورد بر حریف اتریشی در همان نیمه نخست قطعی شود. با این حال حملات فاینورد ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 41 جهانبخش با یک سرتوپ و شوت گل بعدی را هم به ثمر رساند. شوت او پس از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه شد.

ویدئو: 260369

نیمه اول با نتیجه 4-0 به پایان رسید و در آغاز نیمه دوم دوباره جهانبخش موفق به گلزنی شد. او این بار پاس کات بک از کنار خط عرضی را تبدیل به گل کرد و هت‌تریک خود را جشن گرفت. اما دقایقی بعد در حالی‌که بازیکنان اشتروم‌گراتس اعتقاد داشتند توپ از خط عرضی رد شده، داور برای بررسی صحنه برخورد در میانه میدان راهی کنار زمین شد و گل سوم جهانبخش به خاطر خطا در مرکز زمین، از طریق VAR رد شد.

ویدئو: 260379

در دقیقه 63 علیرضا جهانبخش جای خود را به پاتریک والمارک داد و سه دقیقه بعد گل بعدی با پاس گل جانشین جهانبخش به ثمر رسید.

فاینورد در ادامه گل ششم را هم به ثمر رساند تا در شب درخشش علیرضا جهانبخش، این تیم برد بزرگی را رقم بزند.

1745577

جهانبخش در این بازی با دریافت بیشترین نمره، بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت و با نمایشی درخشان در کنترل توپ و تسلط به بازی، پای به اردوی تیم ملی خواهد گذاشت.

1745596
باشگاه فاینورد تصویری از جهانبخش را روی پوستر نتیجه بازی قرار داده است.

دیدگاه‌ها