کد خبر : 1843943 | 25 شهریور 1401 ساعت 11:49 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای جالب کپا: اوبا از اخراج توخل ترسید

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، می‌گوید اخراج توماس توخل از این تیم برای پی‌یر امریک اوبامیانگ ترسناک بوده است.

ادعای جالب کپا: اوبا از اخراج توخل ترسید

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه چلسی هفته گذشته در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفتند به همکاری با توخل در استمفوردبریج پایان دهند. 
این خبر در حالی اعلام شد که آنها در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان با یک گل برابر دینامو زاگرب شکست خوردند و این باخت برای مدیران چلسی زنگ خطری بود که تصمیمی جدی درباره سرمربی این تیم بگیرند. 
این مربی آلمانی در حالی برکنار شد که هزینه زیادی برای خرید بازیکنان مدنظر او در پنجره نقل و انتقالاتی صورت گرفت؛ یکی از این بازیکنان اوبامیانگ بود که سابقه همکاری با او در بروسیا دورتموند را نیز داشت. 

1745373
در حالی‌که یکی از دلایل قبول پیشنهاد چلسی از سوی این بازیکن و ترک بارسلونا، حضور این مربی در استمفوردبریج بود، او تنها یک‌بار تحت هدایت مربی سابقش بازی کرد و حالا کپا موضوع جالبی را در این باره مطرح کرده است. 
این دروازه‌بان اسپانیایی به روزنامه سان گفت:«واقعیت این است که اوبا در چند روز اولی که به اینجا آمد کمی ترسیده بود. او شوکه شده بود چون تغییرات زیادی ایجاد شد. دو یا سه روز آخر واقعا برای او دیوانه‌کننده بود. همه اتفاقاتی که برای او افتاد واقعا از روی بدشانسی بود.»
با این حال، به نظر می‌رسد که گراهام پاتر نیز علاقه زیادی به این بازیکن دارد و او را در دیدار برابر لایپزیش در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا نشان دهد که روی این بازیکن حساب می‌کند.

دیدگاه‌ها