کد خبر : 1843958 | 25 شهریور 1401 ساعت 13:20 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

معضل جدی تارهای صوتی؛ کاپیتان سابق آرسنال زیر تیغ

الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

معضل جدی تارهای صوتی؛ کاپیتان سابق آرسنال زیر تیغ

به گزارش "ورزش سه"، لاکازت که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از آرسنال جدا شد و به لیون بازگشت با مشکلی جدی روبرو شده است. 
او در مصاحبه پس از بازی برابر موناکو که با شکست 1-2 این تیم همراه بود، ناگهان صدایش را از دست داد و این موضوع توجه بسیاری را به شرایط او جلب کرد. 
حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که این بازیکن فرانسوی از ابتدای تابستان تا به حال با این مشکل روبرو بوده است و در واقع دچار پلیپی روی تارهای صورتی شده که حالا منجر به از دست رفتن صدایش در برخی شرایط شده است. 

1729181
آنها همچنین مدعی شده‌اند که این مشکل باعث شده است که لاکازت با درد زیادی در زمین حضور پیدا کند و قرار است در وقفه دیدارهای ملی زیر تیغ جراحی برود تا دیدارهای لیون را نیز به دلیل طی کردن دوران نقاهت از دست ندهد. 
فرانسه در طول این وقفه دیدارهای ملی قرار است دیدارهایش در لیگ ملت‌های اروپا را در تاریخ 22 و 25 سپتامبر برابر اتریش و دانمارک برگزار کند و به همین دلیل دیدارهای باشگاهی تا اواخر سپتامبر تعطیل خواهد بود و این بهترین فرصت برای انجام عمل جراحی لاکازت است. 
این بازیکن فرانسوی تابستان امسال پس از پایان قراردادش از آرسنال جدا شد و به لیون پیوست تا بار دیگر با پیراهن این تیم در لیگ فرانسه به میدان برود.

دیدگاه‌ها