کد خبر : 1843962 | 25 شهریور 1401 ساعت 13:33 | 41.6K بازدید | 3 دیدگاه

پل اسکولز:

از دیدن پاس‌های کاسمیرو شگفت‌زده شدم

پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید دیدن دامنه پاس‌های کاسمیرو برایش عجیب بوده است.

از دیدن پاس‌های کاسمیرو شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو پس از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به منچستریونایتد کم کم در حال جا افتادن در ترکیب این تیم است. 
این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 70 میلیون پوند به اولدترافورد منتقل شد و شب گذشته به عنوان جانشین اسکات مک تومینای در نیمه دوم بازی برابر شریف وارد زمین شد. 
این بازیکن عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت و نقش موثری در حملات تیمش ایفا کرد تا نشان دهد که علاوه بر توانایی دفاعی، در کارهای هجومی نیز موثر است. 

1745662

اسکولز پس از بازی به بی تی اسپورت گفت:«پاس‌های رو به جلوی کاسمیرو و دامنه پاس‌هایش واقعا من را شگفت‌زده کرد. من فکر می‌کردم او بیشتر در بازپس گرفتن توپ مهارت دارد و می‌تواند توپ را در خط میانی در اختیار بگیرد. این کارها در سال قبل بیشتر برعهده تونی کروس و لوکا مودریچ بود و کاسمیرو بیشتر در انجام کارهای دفاعی کمک می‌کرد و حالا در حال نمایش دامنه وسیع توانایی‌هایش در زمین است.»
او با اشاره به عملکرد خوب مک تومینای مدعی شد که کاسمیرو به زمان بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی نیاز دارد:«همه ما می‌دانیم که او چه بازیکن با کیفیتی است و باید به همین شکل راهش را به ترکیب اصلی باز کند. او باهوش و باتجربه است و در نهایت در ترکیب قرار خواهد گرفت اما حالا باید کمی صبر کند. من فکر می‌کنم که او در نهایت با این کیفیت جایش را در ترکیب این تیم پیدا خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها