کد خبر : 1843976 | 25 شهریور 1401 ساعت 14:46 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی دشان در مورد وضعیت عجیب گریزمان

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در مورد شرایط پیچیده آنتوان گریزمان، در اتلتیکومادرید، اظهار نظر کرده است.

شوخی دشان در مورد وضعیت عجیب گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در اغلب مسابقات این فصل اتلتیکومادرید تنها 30 دقیقه در زمین حضور پیدا می کند و به نظر می رسد عدم تمایل اتلتیکو به پرداخت بند 40 میلیون یورویی خرید دائم این بازیکن در پایان فصل و بندهای موجود در توافق طرفین، عامل اصلی تصمیم دیگو سیمئونه بوده است. حالا دیدیه دشان مدعی شد گریزمان همچنان بازیکنی مهم برای تیم ملی فرانسه است و اتفاقا اینگونه آماده تر خواهد بود.

1738143

دیدیه دشان گفت: "30 دقیقه های متوالی گریزمان در ترکیب اتلتیکومادرید؟ اینگونه آنتوان کمتر خسته می شود (با خنده). همه شما در مورد اتفاقات اخیر باخبر هستید. من نمی خواهم در مورد وضعیت او در اتلتیکومادرید صحبت کرده و وارد این داستان شوم، اما واضح است که زمان بازی گریزمان در این تیم محدود شده است.

اما علیرغم این شرایط نیز گریزمان همچنان بازیکنی حیاتی در سطح باشگاهی است و البته خود او نیز دوست دارد بیش از 30 دقیقه برای اتلتیکو بازی کند. البته اینگونه گریزمان آماده است تا دقایق بیشتری برای تیم ملی فرانسه به میدان برود و از این لحاظ شرایط به سود ماست. البته من خودم را با مسائل مربوط به قرارداد بازیکنان وفق می‌دهم و از این لحاظ مشکلی ندارم. مسائل مختلفی در رابطه با هر بازیکن وجود دارد، اما نکته مهم برای من عملکردی است که گریزمان می‌تواند در لباس تیم ملی فرانسه از خود در زمین نشان دهد."

دیدگاه‌ها