کد خبر : 1843987 | 25 شهریور 1401 ساعت 17:07 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

جوانان آسیا؛ پیروزی پر گل شاگردان مرفاوی

تیم ملی جوانان در دومین دیدار خود در مقدماتی جام ملت های آسیا در برابر تیم برونئی به یک پیروزی پر گل دست پیدا کرد.

جوانان آسیا؛ پیروزی پر گل شاگردان مرفاوی

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی ابتدا در دقیقه ۲۳ محمدرضا ترابی کرنر ارسالی علی اکبر رنجبر را با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا قفل دروازه حریف شکسته شود. سپس ۴ دقیقه بعد نوبت به امیر ابراهیم زاده رسید تا با یک ضربه زیبا، برای بار دوم دروازه حریف را باز کند. حملات تیم ملی ادامه دار بود تا اینکه در اولین دقیقه از اوقات تلف شده نیمه نخست، مجتبی فخریان گل سوم را به ثمر رساند تا جوانان ایران با حاشیه امنیت مناسبی روانه رختکن شوند.

نیمه دوم هم با حملات همه جانبه شاگردان عبدالصمد مرفاوی روی دروازه تیم برونئی همراه بود و حسین حاجی زاده در دقیقه ۵۵ گل چهارم را به ثمر رساند. ۱۲ دقیقه بعد، نوبت به امیر ابراهیم‌زا‌ده رسید تا گل دوم خودش و گل پنجم تیم ملی را به ثمر برساند. البته ابراهیم‌زاده در دقایق ۷۱، ۷۳ و ۷۸، سه مرتبه دیگر دروازه برونئی را باز کرد تا به تنهایی مرد شماره یک این بازی باشد. بدین ترتیب تیم ملی جوانان با ۸ گل حریف را از پیش رو برداشت تا به بهترین شکل ممکن برای دیدار روز یکشنبه برابر امارات آماده باشد.

ایران در بازی نخست خود با یک گل از سد تیم میزبان یعنی قرقیزستان گذشت و در حال حاضر با 6 امتیاز در صدر قرار دارد.

بازی های مقدماتی جام ملت های جوانان آسیا در 10 گروه برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه 5 تیم برتر دوم به مرحله نهایی بازی ها صعود می کنند. دور نهایی جام ملت های جوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در سال آینده میلادی با حضور 16 تیم در ازبکستان برگزار می شود.

1745691

دیدگاه‌ها