کد خبر : 1844023 | 25 شهریور 1401 ساعت 23:00 | 15.9K بازدید | 13 دیدگاه

لِوا: هواداران بایرن احترامم را حفظ کردند؛ متشکرم

رابرت لواندوفسکی در یک مصاحبه از هواداران بایرن مونیخ تشکر کرد که در بازگشت به آلیانز آرنا از او به گرمی استقبال کردند.

لِوا: هواداران بایرن احترامم را حفظ کردند؛ متشکرم

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، که امسال تابستان در انتقالی جنجالی و پرتنش، بایرن مونیخ را بعد از سالها درخشش با پیراهن این تیم ترک کرد و راهی کاتالونیا شد تا پیراهن بارسا را به تن کند این هفته بار دیگر به ورزشگاهی بازگشت که سالها در آن درخشیده بود و از سوی هواداران بایرن تشویق شده بود.

پیش از شروع دیدار بایرن مونیخ و بارسا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا مشخص بود که همه نگاه‌ها در این بازی به لواندوفسکی دوخته خواهد شد. درحالیکه خیلی‌ انتظار داشتند هواداران بایرن که از جنجال‌های انتقال تابستانی او ناراحت شده بودند از این فرصت برای حمله به ستاره لهستانی استفاده کنند.

1745761

ولی در دقایق پیش از شروع مسابقه زمانی که لواندوفسکی بار دیگر روی چمن آلیانز آرنا قدم گذاشت هواداران بایرن شروع به تشویق ستاره لهستانی کردند تا نشان دهند قدردان زحمات او و افتخاراتی هستند که برای تیم‌شان بدست آورده است.

لواندوفسکی چند روز بعد از آن دیدار که در نهایت با پیروزی 2-0 بایرن مونیخ به پایان رسید در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه آلمانی بیلد شرکت کرد و احساس خود از بازگشت به مونیخ را توصیف کرد.

لواندوفسکی در این مصاحبه گفت:" از هواداران بایرن به خاطر خوشامدگویی‌شان واقعا سپاسگزارم. آنها واقعا با احترام و محبت با من برخورد کردند و این برایم خیلی مهم است. من هشت سال در مونیخ بودم نه دو سه سال. کسی نمی‌تواند چنین دورانی را فراموش کند یا دور بیندازد".

دیدگاه‌ها