کد خبر : 1844035 | 26 شهریور 1401 ساعت 09:43 | 24.4K بازدید | 6 دیدگاه

حمایت گواردیولا از ستاره انگلیسی: او بازیکن مهمی است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید انتقادهایی که از جک گریلیش مطرح می‌شود اشتباه است.

حمایت گواردیولا از ستاره انگلیسی: او بازیکن مهمی است

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش پس از پیوستن به سیتی با قراردادی با مبلغ هنگفت 100 میلیون پوند نتوانست درخشش سابقش را در این تیم تکرار کند. 
حضور ارلینگ هالند باعث شده است که این بازیکن بیش از پیش در ترکیب سیتیزن‌ها کمرنگ شود و شرایط دشواری را در این فصل تجربه کند. او هنوز موفق نشده است دروازه هیچ یک از حریفان را باز کند یا پاس گلی ارسال کند. 
با این حال، این مهاجم انگلیسی از این که در بازی هفته گذشته برابر بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان تعویض شد چندان خوشحال نبود و این موضوع باعث شد تا انتقادها از او افزایش پیدا کند. 

1732183
گواردیولا، در آستانه دیدار برابر وولوز درباره انتقادهای مطرح شده از این بازیکن گفت:«من می‌خواهم که او گل بزند و پاس گل ارسال کند و او هم این کارها را می‌کند. اما مسئله این نیست. مسئله مشارکت او در بازی بدون توپ و زمینه‌سازی حملات و کارهای بسیاری است که توانایی انجام آنها را به عنوان یک بازیکن مهم برای ما دارد.»
سرمربی سیتی با اشاره به توصیه‌هایش به بازیکنان سیتی اضافه کرد:«من همیشه به آنها می‌گویم که شما می‌دانید دقیقا باید چطور بازی کنید، ما به دنبال چه چیزی هستیم، برنامه بازی چیست و اگر جواب داد یا نداد باید چه کار کنیم. بنابراین نباید به حرف مردم گوش کنید که می‌گویند شما خوب یا بد بازی کردید. همه ما می‌دانیم که بازیکنان با تمام وجود در هر بازی به میدان می‌روند و تلاش می‌کنند.»

دیدگاه‌ها