کد خبر : 1844040 | 26 شهریور 1401 ساعت 11:01 | 33.1K بازدید | 11 دیدگاه

ماتئوس: پیراهن مارادونا را به هیچ قیمتی نمی‌فروشم

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، می‌گوید هیچ پیشنهادی را برای فروش پیراهن دیه‌گو مارادونا نمی‌پذیرد.

ماتئوس: پیراهن مارادونا را به هیچ قیمتی نمی‌فروشم

به گزارش "ورزش سه"، تقابل آرژانتین و آلمان باعث شد که ماتئوس فرصت رویارویی و آشنایی با مارادونا در بیرون و درون زمین را داشته باشد. 
این دو تیم در فینال جام جهانی 1986 مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این آرژانتین بود که موفق شد آلمان غربی را با نتیجه 2-3 شکست دهد و جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرد. 
استیو هاج، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، نیز پیش از این موفق شده بود پیراهن معروف مارادونا از بازی برابر این تیم که به خاطر گلی که این بازیکن با خطای هند به ثمر رساند به بازی دست خدا معروف است را از او بگیرد. 
او در ماه می تصمیم گرفت این پیراهن را به حراج بگذارد تا آن را به بالاترین قیمت به فروش برساند و در نهایت نیز موفق شد این پیراهن معروف را با 7.1 میلیون پوند بفروشد. 

1745798
بسیاری معتقد بودند شاید این اتفاق ماتئوس را ترغیب کرده باشد که او نیز پیراهن ارزشمند فینال جام جهانی  متعلق به این ستاره سابق فوتبال آرژانتین را بفروشد تا زندگی چهار فرزندش را تامین کند.
او در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« نه. در طول این 36 سال من هرگز به این فکر نکردم که می‌خواهم این پیراهن را در ازای دریافت پول واگذار کنم. اما باید بگویم که برگرداندن این پیراهن به مردم آرژانتین باعث افتخار من خواهد بود.»
مارادونا پیش از این در کتاب زندگینامه‌اش از ماتئوس به عنوان بزرگترین رقیبی که داشت نام برده بود.

دیدگاه‌ها