کد خبر : 1844057 | 26 شهریور 1401 ساعت 12:59 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

دی‌دی هامان:

سادیو مانه در بایرن مونیخ خوشحال نیست

دی‌دی هامان، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که سادیو مانه از شرایطی که در بایرن مونیخ دارد راضی نیست.

سادیو مانه در بایرن مونیخ خوشحال نیست

به گزارش "ورزش سه"، مانه پس از پایان فصل گذشته تصمیم گرفت به حضورش در لیورپول پایان دهد و این باشگاه را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. 
این بازیکن با قراردادی به ارزش 38 میلیون پوند به بایرن پیوست و امیدوار بود که بتواند چالش جدید و جذابی را  در بوندسلیگا تجربه کند و توانایی‌هایش را در فوتبال آلمان هم به نمایش بگذارد. 
او در سه بازی اولش با پیراهن بایرن نیز موفق شد سه گل به ثمر برساند اما حالا پنج دیدار است که نتوانسته در باز کردن دروازه حریفان موفق باشد و به نظر می‌رسد که فشارها در این لیگ جدید روی او افزایش پیدا کرده است. 
هامان که سابقه بازی در لیورپول و بایرن مونیخ را دارد معتقد است که این ستاره سنگالی از حضور در مونیخ و شرایطی که در این تیم دارد چندان راضی نیست. 

1740772
او در گفتگو با GMX اظهار داشت:« او شیفته و مجذوب این محیط نشده است. من می‌دیدم که او در لیورپول در پست میانی بازی می‌کرد. اینجا پست تخصصی او نیست. او حالا در بایرن هم در همین پست بازی می‌کند. بهترین شرایط آمادگی او زمانی است که از کناره به خط حمله اضافه شود. از نظر من او در این تیم خوشحال نیست.»
هامان با اشاره به کمرنگ شدن نقش مانه در بایرن اضافه کرد:« بازیکنان دیگری مانند لروی سانه، جمال موسیالا و لوکاس هرناندز که در حال حاضر مصدوم شده است نمایش بسیار درخشانی را ارائه می‌کنند. هیچکس درباره مانه حرف می‌زند. به نظر می‌رسد که او تنها مانده است و به ندرت مشارکتی در بازی دارد. بایرن باید فکری به حال این موضوع بکند.»

دیدگاه‌ها