کد خبر : 1844059 | 26 شهریور 1401 ساعت 13:05 | 39.6K بازدید | 21 دیدگاه

پیروزی اتحاد کلباء به لطف 2 تغییر مهم

تعویض‌های طلایی مجیدی در امارات هم ادامه دارد

تیم اتحاد کلباء روز گذشته به لطف تعویض های طلایی فرهاد مجیدی توانست از سد الظفره عبور کند.

تعویض‌های طلایی مجیدی در امارات هم ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء روز گذشته توانست یک پیروزی شیرین دیگر را نیز کسب کند. این تیم در استادیوم خانگی خود، با گل های حبیب الفردان و برایان رامیرز از سد الظفره گذشت تا با کسب 6 امتیاز، در رتبه چهارم جدول رده بندی ادنوک لیگ امارات قرار بگیرد.

نکته مهم در این بازی، تأثیرگذاری مستقیم تعویض های طلایی مجیدی در راه کسب این پیروزی ارزشمند بود. در شرایطی که بازی بدون گل در جریان بود، سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در دقیقه 61 دست به انجام سه تعویض همزمان زد که احمد عبدالله جشک، یاسر البلوشی و حبیب الفردان وارد زمین مسابقه شدند.

گل نخست این تیم روی حرکت دیدنی یاسر البلوشی از سمت چپ به دست آمد و ارسال او به روی دروازه، به حبیب الفردان رسید و او با یک بغل پای مطمئن، گل اول را به ثمر رساند تا هر 2 تعویض مجیدی روی این گل نقش داشته باشند. گل دوم نیز روی پاس حبیب الفردان به برایان رامیرز به دست آمد و اینگونه تعویض های طلایی فرهاد، ورق بازی را برگرداندند.

در زمان حضور مجیدی در استقلال، بسیاری از تعویض های طلایی او گره بازی آبی ها را باز کرده بود که از مهمترین آنها می توان به دربی برگشت لیگ قبل اشاره کرد که ارسال صالح حردانی به رودی ژستد، منجر به گل تساوی استقلال مقابل پرسپولیس شد. 2 تعویض فرهاد که در واقع می توان گفت سند قهرمانی آبی ها در لیگ قبل را در همان مسابقه امضا زدند.

این نتیجه و تغییرات در روزنامه های اماراتی نیز بازتاب داشت. روزنامه البیان صحبت های مجیدی مبنی بر تأثیر این تعویض ها در کسب نتیجه را تیتر خود قرار داده و در ادامه به پیروزی شیرین اتحاد کلباء برابر الظفره پرداخته است.

1745827

روزنامه امارات الیوم نیز نوشته است که اتحاد کلباء با پیروزی خوبی که روز گذشته به دست آورد، در جدول رده بندی 6 امتیازی شد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

روزنامه الخلیج نیز با تیتر "ببرها، شوالیه های الظفره را غمگین کردند" نوشته است که در نیمه دوم اوضاع تغییر کرد و اتحاد کلباء توانست ظرف چند دقیقه، ورق بازی را برگرداند.

1745828
1745829
صفحه توییتری امارات اسپورت نوشت:فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ: در 3 بازی اول 9 امتیاز می گیریم▫️ اتحاد کلبا 6 امتیاز از 9 را کسب کرد
❌ کلبا 0 : 2 بطائه
✅ کلبا 1: 0 واحد
✅ کلبا 2: 0 بانیاس
1745830
صفحه کرة الامارات نیز به تمجید از سرمربی ایرانی اتحاد کلباء پرداخت و نوشت:- فرهاد مجیدی قبل از شروع لیگ گفت که در سه هفته اول با تیمش پیروز می شود
- دو مسابقه برد و یک باخت  👏👏👏💛🖤

دیدگاه‌ها