کد خبر : 1844110 | 26 شهریور 1401 ساعت 18:11 | 37K بازدید | 16 دیدگاه

اسدی - کی روش؛ دیدار بعدی پس از فیفا دی دوم؛

ستاره تراکتور خیلی زود به تبریز برگشت

ستاره این روزهای تراکتور یکی از خط خورده‌های اخیر لیست کی روش بود.

ستاره تراکتور خیلی زود به تبریز برگشت

به گزارش “ورزش سه”، رضا اسدی بازگشت موفقی به تبریز داشت و بعد از انتقال پر سر و صدایش از پرسپولیس به تراکتور به قدری درخشید که نامش در بین دعوت شدگان به لیست اولیه تیم ملی بود. او اما نتوانست نظر کی روش را جلب کند و از لیست نهایی خط خورد.

همین هفته پیش بود که رضا اسدی در واپسین ثانیه های بازی با نفت گلی به ارزش اولین سه امتیاز خانگی به ثمر رساند و سپس با تایید اکثر کارشناسان راهی اردوی تیم ملی شد.

او آچار فرانسه تراکتور در این فصل به شمار می رود و در کنار انجام وظایف مربوط به پستش، هرگاه تیم به مشکل خورده در حمله و دفاع، کارساز بوده، تا حدی که در حضور مهاجمانی چون کاوه رضایی و محمدرضا عباس زاده مرد اول خط حمله تیم مقابل ذوب آهن و نفت بود.

درخشش و انگیزه بالای اسدی یک دلیل بیشتر ندارد؛ حضور در جام جهانی. او‌‌ تا لب مرز تیم ملی رسید و به دنبال این بود تا با تکرار این عملکرد در فیفادی پیش رو، نظر کی روش را جلب کند؛ سرمربی پرتغالی اما اسدی را در بین ۱۴ بازیکن خط خورده قرار داد تا این بازیکن به تبریز برگشته و به تمرینات تیم باشگاهی خود اضافه شود. او البته هنوز فرصت دارد تا بعد از فیفا دی دوم دوباره خود را به کی روش نشان دهد.

1745932
1745933

دیدگاه‌ها