کد خبر : 1844122 | 26 شهریور 1401 ساعت 19:59 | 22.4K بازدید | 5 دیدگاه

دعوای هالیوودی کاپیتان آژاکس با سارقان اتوموبیل

دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس، می‌گوید با سارقانی که قصد زورگیری و سرقت اتومبیلش را داشتند درگیر شده است.

دعوای هالیوودی کاپیتان آژاکس با سارقان اتوموبیل

به گزارش "ورزش سه"، دوشان تادیچ، کاپیتان آژاکس و تیم ملی صربستان، در یک مصاحبه جزئیات عجیب و ترسناکی از مواجهه خود با گروهی سارق خشن مطرح کرد که قصد داشتند اتومبیل او را سرقت کنند. تادیچ می‌گوید این گروه سارق مسلح به ماشینش فرستنده‌ای چسبانده و تعقیبش کرده بودند.

ماجرایی که تادیچ امروز درباره آن صحبت کرد در ماه جولای اتفاق افتاده بود و رسانه‌های هلندی همان زمان مدعی شدند که این ستاره صرب آژاکس با سارقان درگیری شدید فیزیکی داشته است. او حالا این ادعاها را تایید کرد و گفت حتی اگر سارق‌ها به اسلحه گرم هم مجهز بودند با آنها درگیر می‌شد.

1745966

کاپیتان آژاکس در مصاحبه‌ امروز خود گفت:" آن شب بیرون رفته بودم که با یک دوست شام بخورم. وقتی در رستوران بودم دزدها یک فرستنده زیر ماشینم چسبانده بودند تا تعقیبم کنند.

به محض اینکه به خانه رسیدم دو مرد به من حمله کردند. مثل دونده‌ها یک مسیر 400 متری را دویدم آن هم در حالیکه کت شلوار و کفش رسمی داشتم. ولی با اینحال از آنها سریعتر دویدم. ولی آنها سوار موتورسیکلت شدند و در نهایت به من رسیدند. آنجا بود که با هم درگیر شدیم.

چند مشت به آنها زدم و برای اینکه دو نفرشان نتوانند از عقب و جلو گیرم بیندازند مدام به چپ و راست حرکت می‌کردم. کسی که مشخص بود رئیس است در نهایت گلویم را گرفت و فشار داد ولی با یک ضربه از دستش خلاص شدم و دوباره فرار کردم و به جای امن رسیدم. من آدمی نیست که جلوی دزد جماعت کوتاه بیایم. حتی اگر اسلحه هم داشتند با آنها درگیر می‌شدم".

1745967

دیدگاه‌ها