کد خبر : 1844133 | 26 شهریور 1401 ساعت 20:59 | 39.5K بازدید | 16 دیدگاه

بی‌خوابی تاثیر نداشت؛ درخشش «بابا» عثمان دمبله

عثمان دمبله امشب در حالی از ابتدا برای بارسا به میدان رفت که دیشب دخترش در بیمارستانی در بارسلون به دنیا آمد و او تا صبح در بیمارستان حضور داشت و بیدار بود.

بی‌خوابی تاثیر نداشت؛ درخشش «بابا» عثمان دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار امشب بارسلونا و الچه که در نوکمپ برگزار شد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بلوگرانا، از طرف ژاوی از آغاز مسابقه به میدان فرستاده شد و تا دقیقه 60 در زمین حضور داشت.

اما نکته جالبی که رسانه‌های اسپانیایی به آن اشاره کردند این بود که دمبله در حالی امروز از آغاز به میدان رفت که دیشب تا صبح نخوابیده بود. به گزارش رادیو کوپه ستاره فرانسوی دیشب در بیمارستان حضور داشت چرا که دخترش در ساعات اولیه بامداد به دنیا آمد.

1745989

هلنا کندیس، خبرنگار رادیو کوپه، خبر متولد شدن فرزند دمبله را منتشر کرده و می‌گوید او تا پیش از دیدار بارسا مقابل الچه تنها موفق شده دقایقی کوتاه بخوابد. اما ژاوی تشخیص داد که وینگر فرانسوی را از آغاز به میدان بفرستد. جالب این بود که در عملکرد دمبله در میدان هیچ نشانه‌ای از خستگی و بی‌خوابی دیده نمی‌شد.

دمبله در فصل جاری در تمامی مسابقات بارسا به جز دیدار با کادیز از ابتدا به میدان فرستاده شده. دمبله ماه دسامبر سال گذشته ازدواج کرد و رسانه‌ها خبر دادند که حتی هم‌تیمی‌های او از خبر ازدواج ستاره فرانسوی شوکه شده بودند چرا که پیش از آن نمی‌دانستند هم‌تیمی‌شان در آستانه ازدواج قرار دارد.

دیدگاه‌ها