کد خبر : 1844207 | 27 شهریور 1401 ساعت 11:30 | 17.9K بازدید | 8 دیدگاه

تاکتیک حسن مقابل تیلور اشتباه بود؛

دبیر: یزدانی یک ابرقهرمان است

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی معتقد است تاکتیک حسن یزدانی برابر دیوید تیلور اشتباه بوده است.

دبیر: یزدانی یک ابرقهرمان است

به گزارش ورزش سه، علیرضا دبیر که به دلیل شکست کشتی‌گیران ایرانی برابر حریفان آمریکایی مورد انتقاد برخی از اهالی کشتی قرار گرفته است، درباره علت شکست‌ها توضیح داد: من از روزی که آمدم گفتم باید پا بگیرید. کامران پا می‌گیرد و علی حیدری، عباس جدیدی، غلام محمدی، محمد طلایی پا می‌گرفتند. هر کدام از بچه‌های ما که زیرگیر است، آمریکا را می‌برد؛ با آمریکا و روس باید پا بگیریم و کشتی ما را به این می‌شناسند. شما با زیر کتف نمی‌توانی آمریکایی را ببری.

او سپس با تمجید از حسن یزدانی ادامه داد: من از مردم در مورد حسن یزدانی خواهش دارم؛ اولا حسن ابرقهرمان و پهلوان است و دوما هشت مدال جهان و المپیک دارد که شوخی نیست. علی دبیر کشتی‌گیر می‌گوید کار حسن آقا خیلی بزرگ است و به خودش و خانواده‌اش تبریک می‌گویم.

رییس فدراسیون کشتی درباره علت شکست یزدانی گفت: تاکتیک یزدانی اشتباه بود ولی کشتی است و پارسال حسن برد و امسال تیلور. من و عباس جدیدی و آقا تختی هم حریف مستقيم داشتیم و حتی آقا تختی باخته است. زیبایی کشتی همین است.

دبیر در پایان گفت: حسن آقا حداقل تا المپیک باید به این حریف کشتی بگیرد؛ باید بیشتر کار کند و تلاش کند. او الان ۲۸ ساله است اما انگیزه‌اش مثل جوان ۲۰ ساله است.

ویدئو: 260529

دیدگاه‌ها