کد خبر : 1844254 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:28 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

هنوز دو ماه باقی مانده و فرصت هست

نیک‌نفس: خودم را به کادرفنی تیم ملی تحمیل می‌کنم

هافبک استقلال از رویایش برای ارائه نمایش موفق در جمع آبی‌پوشان و کسب مجوز حضور در تیم ملی می‌گوید.

نیک‌نفس: خودم را به کادرفنی تیم ملی تحمیل می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک نفس هافبک جنوبی استقلال با اشاره به شرایط تیمش در مسیر حضور در کورس مدعیان، مدعی است نمایش آنها طی دیدار پایانی مقابل نساجی مازندران در ادامه لیگ هم تداوم خواهد داشت و آنها در تلاش هستند تا خیلی زود به جایگاه اصلی خود دست یابند.

نیک نفس درباره نمایش تیمش مقابل نساجی مازندران که با برتری قاطع آبی‌پوشان همراه بود و توانست انتقادات نسبت به دیدارهای قبلی را کاهش دهد، اینطور می‌گوید: دیدار ما با تیم نساجی بازی خوبی بود و تقریبا از تمام موقعیت های خودمان استفاده کردیم و همین موضوع منجر به برد قاطع ما شد. به امید خدا همین روند را ادامه خواهیم داد. در تعطیلات هم تمام تلاشمان است که بیشتر از قبل به مرز آمادگی برسیم. ما به خوبی از جایگاهی که در آن حضور داریم آگاه هستیم و در تلاش هستیم تا نمایش بهتری را نسبت به گذشته ارائه دهیم و انتظارات را کاملا برآورده کنیم.

وی درباره حمایت هواداران از جمله حضور خانم‌های هوادار در استادیوم برای فصل جدید گفت:  خوشحالم که تماشاچیان هم می آیند و در بازی ها حضور دارند و ما را تشویق می کنند و از آن‌ها می خواهم که به همین روند ادامه دهند و یار و حامی ما در تمام مسابقات ها باشند. این حق هواداران خانم است که بتوانند شاهد تیم محبوب خود باشند و امیدوارم این حضور تداوم داشته باشد و بیش از گذشته نیز شاهد حضور آنها باشیم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط خودش نیز اینطور توضیح داد: پس از آسیب دیدگی که داشتم اکنون شرایط خوبی دارم و تمام تلاش خودم را انجام می دهم تا با ارائه بازیهای خوب سهمی در موفقیت استقلال داشته باشم.

نیک نفس با اشاره به این موضوع که هدف اصلی‌اش، حضور در تیم ملی خواهد بود گفت: از حضور در تیم ملی ناامید نیستم. تمام تلاشم ملی پوش شدن و حضور در جام جهانی است و برای دست یابی به این هدف انگیزه و انرژی زیادی دارم. هنوز تا مسابقات جام جهانی نزدیک به دو ماه باقی مانده است و تا آن زمان می توانم خودم را به کادر فنی تیم ملی تحمیل کنم.

دیدگاه‌ها