کد خبر : 1844256 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:36 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

جهانگیری از ون پارس جدا شد؛

لیگ دسته اول دومین قربانی را هم زود گرفت

سعید جهانگیری پس از فشارهایی که به دلیل نتایج ون پارس در چهار هفته ابتدایی تحمل کرد، تصمیم به جدایی گرفت.

لیگ دسته اول دومین قربانی را هم زود گرفت

به گزارش "ورزش سه"،  سرمربی تیم ون پارس نقش جهان که فصل گذشته موفق شد همراه با این تیم از لیگ دسته دوم صعود کند و جواز حضور در رقابت های لیگ آزادگان را به  دست بیاورد، چهار هفته پس از شروع مسابقات از هدایت نماینده لیگ یکی استان اصفهان کنار رفت.
ون پارس با جهانگیری در چهار هفته ابتدایی از 4 مسابقه به 4 امتیاز دست پیدا کرد ولی مدیران باشگاه برای کسب نتایج بهتر تصمیم به ایجاد تغییراتی در راس کادر فنی خود گرفته‌اند.
نماینده اصفهان مسابقات را با تساوی خانگی مقابل فجرسپاسی آغاز کرد و سپس در همدان با یک گل مغلوب شهرداری شد. آنها در هفته سوم موفق شدند با نتیجه یک بر صفر دریای بابل را شکست دهند تا 4 امتیازی شوند ولی باخت یک بر صفر در هفته چهارم مقابل شهرداری آستارا سبب ایجاد تغییر در راس کادر فنی تیم فوتبال ون پارس شد. 
گفتنی است پیش از این نیز محمد نصرتی که کارش را با چوکای تالش دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول چند هفته مانده  به شروع مسابقات آغاز کرده بود، به دلیل شرایط نامساعد این باشگاه گیلانی تصمیم به استعفا گرفت تا اشجاری بار دیگر هدایت سبزپوشان تالشی را برعهده بگیرد.
در واقع اگر از اتفاقات عجیب و غریب باشگاه امید وحدت خراسان که نتایج عجیبی هم طی هفته‌های گذشته کسب کرده بگذریم، تغییر جهانگیری دومین تغییر در کادر فنی مربیان لیگ دسته اول به شمار می‌رود که تا پایان هفته چهارم اتفاق افتاده است.
گفتنی است باشگاه ون پارس در این خصوص اطلاعیه‌ای منتشر کرده و جدایی سعید جهانگیری را به دلیل استفعای این  مربی اعلام کرده که با موافقت مدیران باشگاه هم روبرو شده است.

دیدگاه‌ها