کد خبر : 1844258 | 27 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 15.8K بازدید | 7 دیدگاه

تصمیم قطعی ال‌چولو

هافبک سابق رئال، مامور مهار وینیسیوس در دربی

دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در بازی امشب مقابل رئال، مارکوس یورنته را مامور مهار وینیسیوس کرده است. یورنته در دربی سال گذشته در برنابئو این کار را به خوبی انجام داد.

هافبک سابق رئال، مامور مهار وینیسیوس در دربی

به گزارش "ورزش سه"، امشب دربی حساس شهر مادرید بین اتلتیکو و رئال در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار خواهد شد و همه نگاه ها به وینیسیوس خواهد بود. حواشی اخیر در مورد شادی گل خاص ستاره برزیلی باعث شده تا او بیش از همیشه در کانون توجه باشد. بدون شک هواداران رئال مادرید دوست دارند امشب وینیسیوس به اتلتیکو گل بزند و مهار ستاره برزیلی برای دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، نیز به دغدغه اصلی او تبدیل شده است.

1746238

سیمئونه امشب می تواند دو بازیکن را مامور مهار وینسیوس کند. اولی ناهول مولینا، مدافع آرژانتینی، است. بازیکنی که همین تابستان از اودینزه جذب شد ولی هنوز نتوانسته توانایی های واقعی خود را نشان دهد. او در اولین بازی خود در متروپولیتانو و در برابر ویارئال روی گل اول حریف اشتباه فاحش داشت و سپس با دریافت کارت قرمز، دو بازی بعدی تیمش را از دست داد. هرچند سیمئونه هفته قبل در نشست خبری خود از مولینا دفاع کرد اما بعید است امشب او را مامور مهار وینیسیوس کند.

1746237

 آاس در این رابطه نوشته است که مارکوس یورنته، هافبک سابق رئال، گزینه شماره یک سیمئونه برای مهار ستاره برزیلی است. دسامبر گذشته یورنته به خوبی توانست وینیسیوس را در برنابئو کنترل کند. در دیداری که رئال پیروز شد ولی وینیسیوس نتوانست کار خاصی انجام دهد. یورنته در مهار وینی موفق نشان داد و به احتمال فراوان، امشب در متروپولیتانو نیز او وظیفه مهار وینیسیوس را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها