کد خبر : 1844280 | 27 شهریور 1401 ساعت 16:34 | 29.1K بازدید | 10 دیدگاه

گلزن آرسنال پشت ستاره رئال مادرید در آمد (عکس)

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی و جوان آرسنال، در زمین فوتبال به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخته است.

گلزن آرسنال پشت ستاره رئال مادرید در آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی و جوان رئال مادرید، در هفته های اخیر بارها مورد حملات شدید و نژادپرستانه هواداران فوتبال قرار گرفته و روزهای دشواری را سپری می کند. سبک بازی تکنیکی این مهاجم و البته رقصیدن او بعد از گلزنی، عصبانیت تیم های مقابل را برانگیخته و حتی کوکه، ستاره اتلتیکومادرید، اخیرا اذعان داشت در صورت تکرار این کار در دربی مادرید، مسئولیت واکنش هواداران بر عهده خود وینی جونیور خواهد بود.

اما بلافاصله بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال و به خصوص بازیکنان برزیلی به حمایت از ستاره رئال مادرید پرداخته و از وینیسیوس خواستند بدون توجه به این صحبت ها، به کار خود در زمین ادامه دهد. امروز و در دقایق پایانی دیدار آرسنال و برنتفورد در نیمه اول بود که گابریل ژسوس، مهاجم جدید توپچی ها، موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کرده و تیمش را 0-2 پیش اندازد.

اما گابریل ژسوس ابتدا جشن شادی معروف خود یعنی تماس تلفنی را برپا کرده و لحظاتی بعد نیز چند ثانیه مانند وینیسیوس جونیور در کنار خط رقصید تا اینگونه حمایت خود را از هموطنش نشان داد. امشب احتمال دارد دقایق سختی در انتظار مهاجم جوان رئال مادرید باشد، اما او در روزهای اخیر بارها شاهد حمایت ستاره های بزرگ دنیای فوتبال بوده است.

1746307
1746308

دیدگاه‌ها