کد خبر : 1844302 | 27 شهریور 1401 ساعت 19:18 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

سوپرگلی که اینتر را نجات نداد! (عکس)

گل تماشایی نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر نیز مانع شکست این تیم در سری آ برابر اودینزه نشد.

سوپرگلی که اینتر را نجات نداد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در باشگاه اینتر اصلا مساعد نیست و این تیم امروز با ارائه نمایشی ضعیف در خانه اودینزه، 1-3 مغلوب این تیم شد و سومین شکست فصل خود را پذیرفت. ابتدا این نراتزوری بود که در این دیدار پیش افتاد، اما نمایش ضعیف خط دفاعی و البته عملکرد فوق العاده اودینزه باعث شد آنها در دقایق پایانی دو بار به گل رسیده و در نهایت 1-3 حریف نامدارشان را مغلوب کنند.

نیکولو بارلا، هافبک خلاق و ایتالیایی اینتر، در همان دقیقه پنج موفق شد دروازه صدرنشین لیگ را باز کند. نراتزوری در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و این هافبک جوان با ضربه ای تماشایی و فنی به گوشه دروازه، اینتر را در خانه حریف پیش انداخت. اما خیلی زود گل به خودی میلان اشکرینیار باعث شد کار به تساوی بکشد و در ادامه دو بار دیگر نیز دروازه سمیر هاندانوویچ باز شد.

جالب اینجاست حدود سه هفته پیش نیز نیکولو بارلا با یک ضربه والی خیره کننده و زیبا دروازه کرومونزه را باز کرد و اینتر در آن دیدار 1-3 پیروز شد. اما این بار گل تماشایی او اثربخش نبود و نراتزوری سومین شکست را در طول هفت مسابقه پذیرا شد. این تیم در لیگ قهرمانان نیز از دو بازی سه امتیاز گرفته و کار دشواری برای صعود برابر بارسلونا و بایرن مونیخ دارد.

به نظر می رسد جایگاه سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر چندان امن نباشد و در صورت ادامه این روند ضعیف، این سرمربی ایتالیایی و جوان احتمالا شانس هدایت اینتر در طول فصل را از دست خواهد داد. اینتر برای چهارمین بار از زمان سه امتیازی شدن پیروزی در لیگ ایتالیا در هفت بازی ابتدایی فصل، در سه مسابقه شکست خورده است. در سه بار قبلی، اینتر در پایان فصل در جمع چهار تیم بالای جدول قرار نگرفته بود.

1746347

17463481746346

دیدگاه‌ها