کد خبر : 1844315 | 27 شهریور 1401 ساعت 20:43 | 33.7K بازدید | 16 دیدگاه

ساپینتو؛ آماده برای استفاده از پاس گل کی‌روش!

سرمربی پرتغالی استقلال فرصت فوق‌العاده‌ای برای ایجاد هماهنگی کامل در تیمش پیدا کرده است.

ساپینتو؛ آماده برای استفاده از پاس گل کی‌روش!

به گزارش "ورزش سه" از سرگیری مجدد تمرینات استقلال با حضور ساپینتو زمینه مناسبی برای بالا‌بردن میزان آمادگی بازیکنان به منظور پشت‌سر گذاشتن یک فصل دشوار فراهم کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال که ۶ هفته پرفراز‌و‌نشیب را در شروع لیگ تجربه کرد، حالا با فضای فوتبال ایران بیشتر آشنا شده و البته روی تیمش هم احاطه بیشتری پیدا کرده؛ جایی که روند نتیجه‌گیری آبی‌ها بعد از شکست هفته نخست مقابل سپاهان صعودی شد و استقلالِ ساپینتو چه از لحاظ کیفی چه از لحاظ امتیازی مسیر روشنی در پیش گرفت.
1746379
نمایش سراسر هجومی استقلال در بازی برابر نساجی که تصدیقی بود بر صحبت‌های ساپینتو پس از تساوی خارج‌ از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان، هواداران مدافع عنوان قهرمانی را به تکرار دستاورد سال گذشته خوشبین کرده است. به خصوص که با مدل بازی مدنظر سرمربی پرشور استقلال حالا آنها موقعیت‌های بیشتری در بازی تیم خودشان می‌بینند و امید به گل عجیب و غریب برابر نساجی حسابی به وجدشان آورده است.
صرف‌نظر از حسینی که گلر است، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو ملی‌پوش استقلال هستند که ممکن است نبودشان در برنامه های تاکتیکی ساپینتو برای تمرینات پیش رو مشکل‌ساز باشد اما از طرف دیگر بازگشت قایدی، محبی و مهدی‌پور به اردوی استقلال پس از کنار گذاشته‌شدن از سوی کی‌روش برای اردوی تیم ملی، دست کاپیتان اسبق اسپورتینگ لیسبون را برای ایجاد هرچه بیشتر هماهنگی در تیمش باز گذاشته است. به ویژه که صالح حردانی هم در بازی‌های آخر استقلال نیمکت‌نشین شده و احتمالا ساپینتو تیمش را بعد از پایان تعطیلات هم با حضور فیکس یامگا در پست مدافع راست به میدان خواهد فرستاد.
1746380
در هر صورت تعطیلی پیش رو فرصت ایده‌آلی است تا ساپینتو تیمش را با شناخت بیشتری هدایت کرده و بتواند نقاط ضعفش را برطرف کرده و نقاط قوت تیم را افزایش دهد. هدفی که تحقق آن استقلال را در زمره اصلی‌ترین مدعیان کسب قهرمانی قرار خواهد داد.

1746381

دیدگاه‌ها