کد خبر : 1844330 | 27 شهریور 1401 ساعت 22:47 | 47.2K بازدید | 10 دیدگاه

اخراج مورینیو برای استارت انفجاری! (عکس)

ژوزه مورینیو، سرمربی رم به دلیل اعتراض شدید به داور در دیدار امشب مقابل آتالانتا، از کنار زمین اخراج شد.

اخراج مورینیو برای استارت انفجاری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری از هفته هفتم سری آ میزبان آتالانتا بود؛ حریفی که مشخص بود تیم مورینیو برابرش شب راحتی نخواهد شد.
شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی در نیمه اول با گل جورجو اسکالوینی پیش افتادند و تلاش رمی ها برای رسیدن به گل تا پایان بازی نتیجه نداشت.
در یکی از جنجالی ترین صحنه های بازی، در دقیقه 57 نیکولو زانیولو در تلاش برای گلزنی، در محوطه جریمه آتالانتا نقش زمین شد اما داور خطایی اعلام نکرد و VAR هم تصمیم او را تایید کرد.
اما مورینیو که به شدت به تصمیم داور معترض بود، دوان دوان به داخل زمین رفت و با حرکت دست اعتراضش را نشان داد؛ حرکتی که واکنش داور، دانیله کیفی را به همراه داشت و او بلافاصله کارت قرمزش را از جیب خارج کرد و به سمت مورینیو رفت.
مربی پرتغالی هم که از این تصمیم بیشتر عصبانی شده بود، قصد داشت به سمت او برود اما اعضای کادر فنی رم مانع او شدند و در نهایت مورینیو تقریبا 30 دقیقه پایانی را از روی سکوها دنبال کرد و شاهد شکست تیمش بود.
از سوی دیگر با این اخراج، مورینیو دیدار حساس مقابل اینتر در سن سیرو را هم باید از روی سکوها دنبال کند و نمی تواند در آن دیدار هم از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند.

174641517464161746417
 

دیدگاه‌ها