کد خبر : 1844420 | 28 شهریور 1401 ساعت 14:51 | 2.8K بازدید | 1 دیدگاه

احمدی: کیفیت ملوان خوب است و به نتیجه می‌رسد

هافبک ملوان مدعی است که عملکرد فنی آنها طی دیدارهای اخیر به سبکی بوده که آنها را بابت شرایط تیم با نگرانی مواجه نکند.

احمدی: کیفیت ملوان خوب است و به نتیجه می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، مهران احمدی هافبک ملوان درباره شرایط این تیم بعد از انجام 5 بازی از فصل، که با حضور این تیم در قعر جدول همراه بوده، اینطور گفت: ما در 5 هفته لیگ برتر خوب عمل کردیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. البته ما دغدغه‌ای از این بابت نداریم چرا که به گفته آقا مازیار زارع وقتی کیفیت خوبی داشته باشید به نتایج دلخواه می‌رسید.

وی درباره آخرین شرایط تیمش در وقفه لیگ برتر گفت: فعلاً دو نوبت در روز تمرین می‌کنیم و منتظر هستیم تا برنامه لیگ برتر اعلام شود. اگر قرار به برگزاری بازی معوقه باشد طبیعتاً شرایط متفاوت است. البته برای ما با شرایط فعلی نام تیم‌ها فرق زیادی نمی‌کند و به دنبال کسب امتیاز هستیم. فقط برای برنامه‌ریزی تیمی طبیعتاً باید تقویم برگزاری مشخص شود.

هافبک ملوان درباره استادیوم قایقران که با نارضایتی برخی تیم‌ها همراه بوده گفت:  فعلاً تمرینات ما در زمین حسن رود انزلی دنبال می‌شود؛ هر وقت برای تمرین یا مسابقه به ورزشگاه قایقران رفتیم آن وقت می‌توانیم کیفیت چمن را ارزیابی کنیم. با این حال استادیوم ما قطعا با توجه به اقداماتی که برای بازسازی آن صورت گرفته از خیلی از دیگر استادیوم‌ها شرایط بهتری دارد. در اینجا باید از هواداران هم تشکر کنم که در فصل گذشته بزرگترین اهرم ما خصوصا در هفته‌های پایانی برای کسب امتیاز صعود بودند و امسال هم امیدوارم با همین حمایت، تیم را در راستای کسب نتیجه کمک کنند.

دیدگاه‌ها