کد خبر : 1844424 | 28 شهریور 1401 ساعت 14:47 | 49.1K بازدید | 53 دیدگاه

فرانسه زیر پای مسی؛ تیتر اکیپ به‌افتخار نابغه (عکس)

نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون، موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.

فرانسه زیر پای مسی؛ تیتر اکیپ به‌افتخار نابغه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ فرانسه به مصاف لیون رفت و با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کرد. 
تک گل این بازی را لیونل مسی روی پاس نیمار در دقیقه پنجم این بازی به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم این بازی حساس را برای تیمش به ارمغان آورده باشد. 
این گل با ارزش، اهمیت دیگری هم برای این بازیکن آرژانتینی داشت. او حالا 672 گل به غیر از ضربات پنالتی به ثمر رسانده است و به این ترتیب از رکورد رونالدو با 671 گل عبور کرد و یک گل از این بازیکن پیش افتاد. 

1745851

هرچند مسی تک گل پیروزی بخش پی اس جی را زد ولی او در مجموع بهترین بازیکن تیمش نیز بود. مسی در یازده بازی رسمی پی اس جی در فصل جاری توانسته 6 گل بزند و هشت پاس گل نیز بدهد. او در این بازی یک ضربه کاشته تماشایی نیز زد که با بدشانسی توپ به تیر خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

1746696

نمایش خوب مسی در برابر لیون باعث شد تا رسانه های فرانسوی یک بار دیگر از او تمجید کنند. تیتر یک شماره امروز نشریه اکیپ هم به مسی اختصاص دارد:« مسی باشکوه.»

شرایط کنونی مسی تفاوتی آشکار با سال قبل دارد. در پایان فصل گذشته حتی گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مسی در فهرست خروج پی اس جی قرار دارد و در پاریس تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند اما فوق ستاره آرژانتینی توانسته فصل جاری ورق را برگردانده و حالا تبدیل به ستاره‌ای کاملا تاثیرگذار شده است.

دیدگاه‌ها